Hilton Garden Inn Frankfurt Airport. Fra 11.etasje har man utsikt mot flyplassen og kan se bl.a. en SQ A380 dra mot JFK. Samboeren er mer fascinert over at jeg kan stå så lenge og stirre ut av et vindu.. bare avbrutt av et og annet titt ned på flightradar-appen :-D
SLS Las Vegas. Måtte booke fort da jeg fikk avreisen med SAS fra fredag til torsdag. Dette var et av de rimeligste på stripa. Litt usentralt siden det ligger så langt nord men i dag er det viktigste en god dusj og ei god seng. 9 timers tidsforskjell og nesten 20 timer reise tar på. I morgen kommer en del av de andre så trenger å være litt opplagt da. Var deilige 35 grader her i dag så jeg rakk heldigvis en kort tur innom bassengområdet også.
Radisson OSL, grei utsikt. Men har ramla ned frå Gull til Sølv hos Radisson så det vart ikkje oppgradering denne gongen.
Treasure Island Las Vegas. Rom i 31. etasje med utsikt nordover. På første bildet ser dere Encore helt til høyre, I midten er gamle Fontainebleau som aldri ble ferdigstilt siden de gikk konk. Nå heter det the Drew og byggingen er i gang igjen. Til venstre det nye store prosjektet Resorts world. De ble nylig saksøkt av Wynn Resort for å ha kopiert designet deres. Og det har de virkelig, så jeg skjønner den. Måtte ta to bilder for å få med mesteparten av utsikten. Kunne jo ikke utelukke Trump sin penisforlenger i Sin City.
Narita Tobu Hotel Airport. Helt ok hotell. God plass på rommet (nest billigste med dobbeltseng) og helt grei frokost. Dog dårligste restaurantopplevelse i Japan i hotelrestauranten på kvelden, både med tanke på service, mat og valuta for pengene. Primært valgt pga kortest shuttlebuss til flyplassen.
Venetian i Las Vegas. Rommet er, som forventet, utrolig flott, men jeg har hatt bedre utsikt. Fikk rom så lavt som i 7.etasje og utenfor her bygges det.
Personlig foretrekker jeg Cosmopolitan eller Wynn/Encore om prisen er noenlunde lik. Jeg ville ikke bodd på Venetian akkurat nå. De pusser opp bassengområdet så det er stappfullt ved bassengene til Palazzo og de har shuttlebuss til Mandala Bay sitt basseng.
Holiday Inn Singapore Atrium -Reint men kanskje litt slitent til Singapore og vere, men dei har visst starta på renovering. -Bra beliggenhet, ca 500m ish og gå til Robertson Quay o.s.v nedover elva. -Fint at IHG gir 500poeng per dag du ikkje treng reingjering av rommet, klart dei tjener jo også på dette. Men tenker uansett dette er ein meir effektiv måte og få folk til og skippe reingjering etc..... Så tommel opp. -Litt minus at hotellet ligg litt midt i mellom t-banestasjonar, 900meter til nærmaste. Ikkje at det er så langt slik egentleg.
Delano Las Vegas. Har ikke bodd her siden det het The Hotel. En av mine favoritter på stripa, og ikke bare av nostalgiske årsaker.
Siste bildet mitt fra denne turen. Utsikt fra 12.etasje på Treasure Island. Ser rett på Wynn og Palazzo.