Radisson Blu Split. Booket billigste kategori med poeng og ble oppgradert flere hakk til nyoppusset rom med balkong og sjøutsikt. Pluss i boka for den!
Henger meg på rekken med fantastiske utsikter: fra rommet på Holiday Inn Regent's Park, London. Jaja, oppmuntrer i alle fall til å tilbringe minst mulig tid på hotellet...
The Apurva Kempinski, Nusa Dua Bali: -Dobbel rom oppgradering til Cliff Private Suite Pool eller noko slikt ;-) -Lønte seg tydlegvis med GHA Black her ja. -Skal nok overleve her i 3døgn.
Red South Beach Hotel, Miami Beach. Utsikt mot Colins Ave.kan såvidtskimte havet også Stort sett vandt med å få rom vendt mot bakgård eller lignende når jeg booker via Expedia, men dette var ett hederlig unntak.
Må bare legge ved ett bilde til av utsikten fra rommet på Scandic Havet i Bodø, nå fra mitt nordvendte vindu, tatt 15 min før midnatt.
Her var det mye flott, men lite overgår dagens bidrag fra meg: Scandic Ringsaker. Standardrom, ca. 22 kvadratmeter FML
ITC Mughal hotel, Agra. Var vel egentlig naboene som var mest interessante. Ble en søvnløs natt og opp kl 04:00 men var verdt det: