Hotel Albatroz Cascais. Ikke akkurat nå, men til inspirasjon i dette triste været vi har i hovedstaden. Hotel Cascais Miragem kan også anbefales.
Epic SANA Lisboa Skulle ta bilde fra inifity poolen i 9 etasje, men været her har vært regn, vind og litt kaldt så det har dessverre vært stengt. Ellers hatt 3 fine dager her,anbefales.
Ein er jau nesten fastbuande her i sommar, men etter og hatt rom mot bakgård seiste vekene så var det kjekt og få oppgradering til Superior rom igjen, og også mitt favoritt Superior rom. Altså då Thon Rosenkrantz, Bergen
9 Hotel Central Brussel. Det ryktes at det blir hetebølge til uka og at man bør unngå sentrale deler av Europa. Jaja...
The Hive Resort, Rock Werchter 2019 Rommet er Sahara Tent 4 pax. Vi er heldigvis bare tre i teltet, så det blir litt bedre plass.
Ble en spontan helgetur med familie til Gøteborg. Jeg booket rom for alle på Comfort Hotel, et nytt, men trivelig bekjentskap på meg. God sentral beliggenhet rett ved elva og kongeboligen. Jeg ble oppgradert og fikk den tradisjonelle brusen samt sen utsjekk til kl 18. "Hvor sent vil du sjekke ut?" er alltid et hyggelig spørsmål. Modern + samboer fikk aller best utbytte av min status. De fikk trolig det største og beste rommet på hele hotellet. Ikke en ordentlig suite, men hjørnerommet i sjette etasje som var omtrent dobbelt så stort som mitt rom og med en stor hjørneveranda og flott utsikt så de var godt fornøyde. Og jeg ser at alle bookingene og poengene har tikket inn på min konto (inkludert doble poeng på Choicekortet), så da er jeg fornøyd også
Clarion Hotel Ernst På andre siden av gaten flagger de selvsagt med Sabeltann-flagg. Ellers er det litt forvirrende at de har endret på plasseringene i frokostbuffeten fra i går til i dag.
Marriott newark Sitter her bak blendingsgardiner 19:30 lokal tid, resten av familien forholdet seg mer til norsk tid son er 01:30 og sover tungt, må innrømme jeg var mentalt innstilt på at det skulle være mørk ute, men langt derifra! #jetlagwariors