Kerry Hotel Hongkong. Strålende hotell og et godt alternativ om en ikke må bo heeelt i sentrum av Kowloon... Bra basseng, god frokost, club med strålende utsikt ++
Bryte mønsteret litt her. Adriana House i Sibenic er ikke gull og grønne skoger, men et alminnelig ålreit hus med 4 soverom. Passer utmerket når slekta skal på tur.
Clarion Hotel & Congress Oslo Airport Forøvrig fin utsikt fra restauranten (og gressletta utenfor) på nabohotellet, Comfort Hotel Runway
Jeg gidder ikke engang si hvor jeg er, regner med at 90% av medlemmene her inne tar dette med det samme.
Intercontinental Berlin, Deutschland. 8.etg. så ser da noen landemerker, selv om øst-vingen forstyrrer utsikten en smule.
Ilala Lodge i Victoria Falls. Nydelig hotell som ligger rett ved fossefallene. Disse rakkerne er stadig på plass rett utenfor terrassen sammen med impala og elefanter faktisk.
Hilton Sukhumvit Bangkok, Et av de bedre Hilton i Asia. Svært god frokost og bra clublounge. Eneste minus er at gym området er litt begrenset i forhold til det som tilbys på Conrad, Waldorf og Millenium i denne asiatiske storbyen. Kan anbefales til andre på forumet som ønsker å bo sentralt i Bangkok og kun 3 min gange fra skytrain. Du blir godt verdsatt som Hilton statuskunde og ble oppgradert fra standard rom til junior suite. Benyttet 120.000 Hilton poeng for et 5 døgns opphold med 5 døgn gratis. Det syntes jeg var en svært god deal og gratis 5 bonusnatt er noe av det beste etter min mening med å være lojal til Hilton systemet.