Hilton Amsterdam Airport Hotel. Ble oppgradert til Executive rom på 11. etg, med utsikt over flyplassen.
Man skal da vel dø mett å fornøyd? Må huske på at du ikke skal bære kisten selv så blir jo ikke ditt problem
Hvilket rom endte du opp med? Jeg hadde «President» Suiten rett under »skybaren »Eneste kjipe var at begge toalettene var inne på selve soverommet. Ellers var rommet ikke så mye å skryte av i forhold til prisen.
Vanlig rom. 909 tror jeg. Bærer preg av at ingenting har skjedd på hotellet siden de åpnet i 2002? og restauranten var ikke noe annet enn katastrofe.
Utsikt fra rommet vårt i 4. Etasje på Steigenberger Hotel, Hamburg. Ble oppgradert fra standard rom til superior grunnet sølvmedlemskap hos Hotels.com.
Rom nr. 1, i ei lita fiskehytte med 4 senger på snaufjellet. Ikke mye luksus, men herre min for en tur .
Conrad Bangkok leverer som alltid et flott opphold med god service og fin utsikt over Lumphini parken. De fleste rommene har vært gjennom en oppgradering det siste året. Fin gym og stor pool selv om solforholdene er litt begrenset. Clubloungen er etter min erfaring en av de beste i Hilton systemet i Asia
The Samara Ubud, Bali. Et ganske nytt, lite hotell. Kun seks rom og seks villaer. Vi har den ene villaen med to soverom og privat basseng. Veldig sentralt i Ubud, men kan ikke kjøre de siste 400 metrene med bil. De har dermed egen scootertransport for gjester og bagasje. Fantastisk
Crowne Plaza, Changi Airport. Oppgradert til stor suite i toppetasjen Synd det bare er 1natt og at eg er aleine på tur Ikkje ofte ein får slike oppgraderingar her heime.....
Hilton Canary Wharf, London. Helt greit hotell, om enn utsikten fra 11. etasje ikke tar pusten fra noen. Ble faktisk gledelig overrasket over standarden (vel og merke etter at forventningene til Hilton i London har blitt rimelig lave etter kjedens hoteller i Kensington, Hyde Park og Paddington)
Litt backlog her, men satser på å bli tilgitt for at det ikke er AKKURAT nå.. Opphold 19.7.: Hyatt Regency La Jolla At Aventine, San Diego - Fra rommet: - Fra club'en: - Fra bassengområdet: