Le Meridien Sentral, Kuala Lumpur (ja, Sentral staves slik. Av samme grunn som skolebuss skrives Bas Sekolah.)
The Queens Hotel, Leeds Bra beliggenhet (egen inngang fra togstasjonen), men ganske slitt og verdens dårligste vanntrykk i dusjen. Frokosten er ikke testet enda.
Vaimoana Seaside lodge, Savaii Samoa. Litt slitt kan ein vel sei, men dei tek det igjen på sjarm og varme. Samt god mat, sjølv om ein ikkje får velge heilt sjølv.... Haha
Dream midtown, New York. Måtte vri telefonen for ikke bare få bilde av veggen rett imot. VIP+-fordelene som Expedia gold var to timers sen utsjekk, som jeg må ringe om på utsjekkingsdagen for å bekrefte tilgjengelighet... Rommet er greit nok til å være New York, god beliggenhet på 55th Street.
Holiday Inn, Auckland Airport Heilt standard, fekk ekstra drikkebong på medlemskapet og meget triveleg innsjekk. Sjølv om ein blei innvadert av frekke kineserar, men ho i insjekk ba dei fint vente og eg sa også at dei får still seg bak i køen istadenfor og komme på begge sider av meg. Makan altså, folkeskikk? WTF No går turen til Brisbane eller nærmare sagt gullkysten/surfers paradise, så har noko restaurant tips så mottas dei med takk
Amerikalinjen Oslo, Triton-suiten. Dessverre ikke mulig å booke suiter via Hotels eller Expedia, så null Trumfpoeng. Men veldig bra hotell åkkesom
Conrad Centennial Singapore Bestilte Grand Deluxe og Premiun room, begge rom oppgradert til Executive room Room view 30th Floor Executive lounge view 31st floor
Beklager manglende kronologi. Det over her var IC San Jose in cooperation with @milehigh Før det var vi innkvartert på Barons Resort. Takk til @Gullars for bra tips.