Hilton Tallinn med fint spa, svømmebasseng og lekker panorama utsikt lounge leverer som alltid topp service. Fin rom oppgradering til suite på 75 kvadr som Hilton status kunde. Har besøkt en god del Hilton og er av den oppfatning at det ikke er mange Hilton som kan kan måle seg med denne kvaliteten i Europa. Ps Planlegger du en reise hit husk og kjøp rom med havutsikt. 15 min å gå til gamlebyen.
NH Collection Roma Palazzo Cinquecento (sentralstasjonen/ Termini til venstre i bildet, så er en overkommelig spasertur om du ankommer med toget fra FCO..) Fra en junior suite i 1. etasje. Kunne fått rom i 4., men måtte da ventet litt ved innsjekk. Prioriterte å få dusjet raskest mulig.. Uansett var ikke poenget med turen hit å nyte utsikten fra rommet..
Quality Airport Hotel Gardermoen Ikke akkurat beste utsikt, men trolig hotellets beste rom i alle fall? Og Oslos billigste diesel? 1327 nå, enda lavere enn da jeg tok bildet før i dag
En etasje ned, men de er nok like. Fornøyd med at ventilasjonen på 2059 ikke er i drift så det er avstengt. Er der jeg har blitt plassert de forrige gangene. Forstår jo nå at jeg har blitt lurt da...
Utsikten fra 2420 på IC Kuala Lumpur. Ingen oppgradering og med Røkke som «nabo» er innvendinger levert og en håper rommet er byttet til en suite snarest
Sånn ser det ut fra 3026; Helt lik utsikt altså, men vet i det minste man er i riktig etasje når det ikke er noen opp knapp i heisen
Jeg var her for ca. 1 måned siden, men siden den gang har det begynt å snø. Her er utsikten fra kameraten min som jeg har overnattet på i det siste Moholt studentby:
Room with a view, midt i sentrum i Reykjavik. Fire senger, to store bad, stor stue og kjøkken. Godkjent
The Landmark, Bangkok. Premium Club room. Dasset inn døren 10:30, tok heisen direkte opp i 31th hvor Club innsjekk finner sted i rolige omgivelser. Welcome back Mr Ruby. It’s always a pleasure to have you here. Dette er og blir mitt favoritt hotell i denne byen
Thon Hotell Storgata Kristiansunds mest slitne hotell? Bra en ikke skal oppholde seg på rommet noe særlig Grei utsikt til havnebasseng i hvert fall