Hotel Fürst Bismsrck i Hamburg. Ikke rare utsikten men rent og pent. Perfekt beliggenhet, 1 min fra hbf. Kr 713,- via hotels.com Det er billig i en europeisk storby. Da blir det mer penger til schnitzel und bier
Tåkete fra Intercontinental Estoril i dag; Etter denne velkomstgaven kan det vel hende det blir enda mer tåkete;
Clarion Hotel & Congress Trondheim, i typisk trøndervær. Har fått hjørnerom med utsikt i to retninger - den ene ok pen å se på, den andre not so much - men mer action, da!
Tune Hotell Liverpool. Ikke den helt store utsikten når du har rom inn mot gårdsrom. Fin sentral beliggenhet til det meste i Liverpool. Litt av gleden med å nyte fin utsikt er vel også at en får oppleve litt av den andre siden av skalaen
Villa Kennedy, Frankfurt. Definitivt et litt annerledes hotell i et rolig område av Frankfurt, Sachsenhausen. Grei beliggenhet ift. FRA, og en 10-15min gange til Stadtmitte.
Hilton Liverpool city centre. Flott og sentral beliggenhet ved havnen i byen. Enkel lounge med god vin og enkle småretter (loungen lå i 1 etg og burde definitivt lagt i topp etg). Grei gym. Syntes suiten jeg var heldig og bli oppgradert til var fin og romslig med kult badekar med god utsikt til havnen og kommer nok til å besøke hotellet igjen ved senere besøk i byen.
Ovolo The Valley, Brisbane. Idag er det desverre tid for å dra hjem mot Norge igjen. SQ C BNE-SIN-LHR-OSL 23:25 ikveld.