Tilbake i Oslo Penthouse-etasjen; 9. etasje og hvilken fantastisk utsikt! Får jeg det bedre nå, så tror jeg at jeg hopper ut(!)
Radisson Blu hotel i Cebu. Alltid et flott hotell å bo på & 100% oppgardering erfaringer for Platinum status. (basseng bildet er ikke tatt fra vinduet mitt i 21 etasje da)
Sofitel Sukhumvit, Bangkok. Utsikt fra Club lounge kl 1735 lokal tid. Supert staff, gode appetisers, nesten like god vin, og utmerkede Mojitos! Yep, her er det godt å være.
District Apartments Fitzroy, Melbourne. Første ikke-hotell på turen, men bestilt på Expedia da. Sånn blir det når man vil bo i en bydel det nesten ikke er noen hoteller.
Protea Hotel Fire&Ice by Marriot. Durban, Umhlanga. Nyrenovert og fint, litt kult med ww bus ved bassenget og litt den typen stil.
Skyline hotel Frankfurt. Genial beliggenhet i forhold til start/mål og messeområdet. Litt slitent hotell men overraskende freshe rom.
Hilton Amsterdam. Fikk oppgradering til Exec Canal View ved hjelp av @milehigh. Helt greit hotell i rolig område.