Hilton Helsinki Airport er ikke blant de mest moderne Hilton men tilbyr til gjengjeld svært god service ovenfor sine gjester. Treningsrommet bør oppgraderes. Stort pluss er det allikevel at de har privat badstue på suitene. Loungen har grei drikke, god enkel skandinavisk mat og fin utsikt til flyplassen. En stor fordel er det også at det er kun 5 min å gå til innsjekk flyplass. Kjekt er det også at de tilbyr forenklet tidlig frokost fra klokken 0330. Min erfaring de siste årene er at de yter svært god service ovenfor Hilton statuskunder med hyggelige oppgraderinger.
Utsikt fra «flytende hotell» Ncl Epic over Napoli tidlig tirsdag morgen. Har reist en god del med Ncl tidligere og syntes de fremdeles leverer god service, mat og drikke. Det som imponerer meg mest er at underholdningen er fult på høyde med det en fort betaler 125 dollar for tilsvarende show i Las Vegas. Noen ganger er det jo veldig kjekt å komme direkte til ulike steder og byer uten å måtte fly
skulle egentlig vært på siste avgang til SVG i går, men det ble litt for hyggelig på fly&øl, så da ble det overnatting og NCC-poeng i stedet for.
Er vel egentlig gårds kveldens utsikt fra Marina Bay Sands dette, men regner med det er ok. De 2 første fra rom vinduet i 45 etasje (Deluxe King Sky View) Resten fra noen etasjer høyere oppe.samme kveld
Karaoke Anyone?? Første gang jeg har prosjektor og 3m Prosjektor-lerret. Karaoke-sofaen har bare plass til to Utsikt? Mørkt ute... Sted: Guangzhou (CAN) Hotell: One&One
Holiday Inn Express i Singapore ved Clarke Quay ( rosa tak) her Sentralt & fint sted å være for Singapore besøk.
Når på døgnet var dette? Det er jo ikke en eneste bil/buss/sykkel/fotgjenger i gata?? EDIT: Jo,det er en fotgjenger der..