Premier Inn, Holborn, London (for en drøy håndfull timer siden). Til tross for lite imponerende utsikt funker hotellet forunderlig bra, til å være et budsjettalternativ. Og jeg så forskjell på dag og natt. Purple haze all in my eyes Don't know if it's day or night You got me blowin', blowin' my mind Is it tomorrow, or just the end of time?
Må vel være flynerdens drømmeutsikt. De luxe rom med Runway view på Hilton Garden Inn. LHR T2 Fint rom. Strøkent bad. 1 vannflaske, skulle vært 2. Utmerket wifi. Resepsjonen forklarte problemet med Direct Access skyldtes at heis og wifi ikke helt spilte på lag. Hit kan vi gjerne komme tilbake.
Som en kontrast til alle skyline views og flotte strender, her er utsikt fra rommet mitt til en noe nedregnet busk i de svenske skogene utenfor Stockholm. Sigtuanhøyden hotel
Utsikt fra Novotel Auckland airport. Det var fantastisk deilig å ha hotellet rett over gata når man kommer ut etter 36 timers reise.
Enig, genialt! Ikke tall på ganger jeg har loket rundt og slått av og på forskjellige lys for å prøve å få det mørkt på hotellrom...
Radisson Blue Royal Astorija, Vilnius. Veldig trivelig hotell med ikke mindre enn to balkonger med forskjellig utsikt fra junior-suiten.