The Duke of Marlborough, Russel, New Zealand. Gammelt og ærverdig hotell. Det første hotellet med lisens på New Zealand. Ligger på waterfront her i Russel, været er nydelig og det kan vel knapt bli bedre. Utsikten fra rommet er dog litt så som så.
En virkelig «gem», The Postmaster, Rawene. Er du på rundreise i New Zealand så er dette et must. Utsikt fra sengen.
Panan Krabi Resort. Fantastisk flott klippe vi har utsikt til. Dessverre umulig å få til et bilde med mobilkameraet som yter det rettferdighet.
Hilton Princes Wharf, Auckland. Status: Gold Fikk oppgradering til hjørneleilighet, 4 drikkebonger og gratulasjonssjokolade til madammen i anledning hennes fødselsdag. Meget fornøyd
Tillater meg å påstå at utsikten fra IC Miramar Panama for noen uker siden var ett lite hakk bedre (Legg merke til båtene som ligger på sjøbunnen rett foran hotellet. Noen timer senere var havnen full av vann igjen. Fascinerende.)
Eastin Grand Hotel Sathorn, Bangkok. Riktignok tatt for noen dager siden, men regner med det går greit Liker man skyline views, som meg, leverer dette hotellet i så måte hvis man får rom litt oppe i etasjene. Bra Executive/Club lounge har de også. God kvalitet på mat om kvelden og gode drinker. Minus for at de ikke har musserende. Maten ved bassenget var forøvrig ikke noe å skrive hjem om annet enn at det var sykt dyrt. Lite som skjer rett ved hotellet, men BTS har stopp ved hotellet så man kommer seg dit det skjer på 5-10 min Anbefaler lunsj på toppen av pixelbygget i bildet. Skyhøy kvalitet på maten og to retter til NOK 500 (10 % rabatt når man betaler med Amex) for to er det ikke noe å si på. To store fordeler med å spise lunsj der. 1. Man strener rett forbi køen av asiater som står ut døren som skal opp på toppen. 2. Når du er ferdig med lunsjen er det fri adgang til roof top (en billett som koster NOK 250-300 per pers uten lunsj)
Quest Apartments Invercargill. Nydelig leilighet med alt. Til og med jacuzzi. Men utsikten var ikke mye å skryte av.
Lite snø ved Hilton Tallinn fredag morgen. Hotellet leverer som alltid god service med lekre moderne suiter og et fint spa. Loungen i topp etg har super utsikt til sjø og by.
AC Hotel Iberia by Marriott, Las Palmas - Gran Canaria. Ingen terrasse, dessverre, men helt grei utsikt mot havet. Ankom her i går i SAS Plus, brukte bonus billetter som var på vei til å gå ut i høst.
Vi har ankommet Honolulu, og her er utsikten fra frokostterrassen. (Vi venter på at regnet flytter seg..)
Blue Ridge B&B, Te Anau. Utrolig bra B&B, det er det reneste rommet jeg noensinne har sjekket inn på. Vi kom tidlig fra Invercargill (ca 12) og tenkte egentlig bare å informere om at vi var i distriktet og ville ankomme litt sent etter å ha vært ute til Milford Sound. Men det var null problem, de hadde akkurat gjort ferdig rommet så her var det bare å sjekke inn