Jeg gikk forbi fiskemarkedet på veien til gamlebyen, og alle småbåtene var strandet. På veien tilbake etter kun kort sightseeing + 2 øl fløt de igjen. Rimelig effektivt det tidevannet fra Stillehavet ja!
Conrad Koh Samui. Mulig jeg kansellerer hjemreisen min, selger leiligheten og blir her så lenge AmEx tillater...
Novotel Paddington, London. Utsikt fra treningsrommet (et beskjedent sådan: 3 møller, et par andre kardio'er, et par styrkeapparater og en håndfull dumbbells). Er også et lite (8 meter?) basseng, for de som ønsker å trene på vendinger...
Eastin Thana city golf resort Bangkok Ett år gammelt, plassert ved BKK, flott hotell til en rimelig penge. Kan sterkt anbefales om man trenger en natt i nærheten av flyplassen.
Travelodge Hotel Sydney Airport Kort og godt mye røky fra skogbrannene samt byggeplass nedenfor. Men helt ok for en natts søvn.
Hilton Miami Airport Blue Lagoon søndag morgen. Positivt at Hilton har egen gratis shuttle buss for sine gjester (10 min fra terminalen). Hotellet er svært slitent og mye ser ut som det er uforandret fra 1970. Merkelig at ikke Hilton sentralt prioriterer en oppgradering av rom og bad for slik en pengemaskin. Allikevel pluss for bra basseng.
Nytt utsiktsbilder fra Ritz Carlton i Hong Kong, denne gang på kvelden,», har linet opp lenestolen, dempet lysene, chablis i glasset og koser meg med utsikten over HK