Hilton Nassau. Har bodd her to ganger tidligere men er den gangen kun på «dagsbesøk». Har besøkt svært mange Hilton men tror dette er en av de vakreste jeg har opplevd. Tips til andre på forumet som besøker Nassau kjøp en lunsj på hotellet så får du adgang til å kunne benytte Hiltons private strand og øvrige beach fasiliteter. Du får litt Raffles Singapore følelse av å besøke dette lekre hotellet i kolonistil. Ps, Nassau ble heldigvis ikke hardt påvirket av hurricanen som rammet mange av nabo øyene sist høst.
Hotel Mystays Premier Hamamatsucho, Tokyo (må ikke forveksles med ikke premier på andre siden av kvartalet) Grei størrelse til Tokyo å være, og forholdsvis greit priset. 3min fra Monorail stasjonen
Utsikt fra Stamford Plaza, Brisbane. King deluxe twin room i 22. etasje. Hotell i klassisk stil innvendig. Kunne kanskje hatt en oppussing, men fine rom og bra utsikt fra høyden. Under bropillaren til venstre er Felon Brewing Company - fantastisk bryggeripub med herlig stemning og godt øl!
Sofitel Sukhumvit, Bangkok. Som på besøket på Novotel Paddington for et par uker siden ga gullstatus hos Accor oppgradering. Men der oppgradering på Novotel kun ga en Nespressomaskin på rommet, ble det her suite, gitt! Og med en svært behagelig club lounge kan hotellet varmt anbefales!
Utsikt fra balkongen på Centara Ao Nang Beach resort, Thailand. Sjøen i det fjerne, og om jeg hadde vært megler hadde jeg vel påstått at rommet hadde "sjøglimt". Nytt hotell som dessverre har fått ufortjent dårlige anmeldelser grunnet "teething issues". Jeg er noe kresen på hotell, men fant veldig lite å klage på her.
Intercontinental Malta En flaske vin som velkomstgave. Bra lounge med ekte champagne. Hotellet ellers bærer preg av slitasje, men oppussing er på gang nå i lavsesong.
Et veldig bra hotell, bra restaurant .. en av bartenderne viste meg bilder fra sin (og konens) tur til Tromsø ..
Radisson Blue Hotel Gdansk Snacks og "fint" vann i velkomstgave Oppgradert til Junior Suite Reiser hit i forbindelse med målsetning om 150 000 Reward poeng innen 31/3 Status matchet EBG til Radisson Reward Gold før avreise
Kan dessverre melde om at Raffles Singapore ikke lengre er hva det en gang var. Besøkte Long Bar i går for en ettermiddags pick-me-upper og trodde først jeg hadde gått feil. Det fantastiske - dog noe slitte - kolonistil interiøret er erstattet med noe generisk Jacob All -aktig. Det var mager trøst at Alain Ducasse nå er ansvarlig for kjøkkenet, for det var jo for svingende ikke maten jeg kom for!
Shoreline motel - Napier, New Zealand «Suite» (dette er tross alt et motell) med 2 soverom. God plass og utsikt mot promenaden og sjøen.
View attachment 69624 Du Park Royal Hotel i Medellin. Veldig greit mellomklassehotell i Zona Rosa. Fin beliggenhet i safe bydel.