Problemer med Thai bonus? Gode tider i SAS bonus :)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Woodswing, 14. mars 2024.

  1. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje hjemreise var for langt fram i tid? 28. Mai er jo nær 60 dager fram i tid som hadde vært en naturlig grense. Evt er det noe helt annet...
     
    tobeornot999 and trygveat like this.
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,921
    Likes mottatt:
    2,522
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg gav opp poengreise og bestilte vanlige økonomibilletter for penger siden det ligger på 15K++ og stiger ytterligere frem mot sommeren. Med svak krone og dårlig økonomi i de fleste flyselskaper ser det ut til at dette er den nye standarden.

    TG har vært igjennom samme konkursprosess som SK. Og som TG Gull noen år nå er det ganske dårlige opptjeningsvikår (poeng) sammenliknet med EB.

    Som jeg tidligere har nevnt er TG nå mer pro-aktiv ift krav om lønnsomhet i selskapet. Det er ikke unaturlig om de setter strek for SK-awardtilgang. Ettersom jeg forstår har SK nå begynt løsrivelsesprosessen fra *A og rutingsystemene, og at det tekniske skal være klart ca juni, med løsrivelse i september.
     
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,202
    Likes mottatt:
    8,541
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje. Takk for tips!

    Jeg håper fortsatt på å kunne svi noen poeng i biz på slutten av tiden sas er i *A
     
  4. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,202
    Likes mottatt:
    8,541
    Bonuspoeng:
    183
    TG alert:

    Masse ledig Thai direkte t/r OSL-BKK i Royal Silk (biz) i august og utover frem mot jul. Nesten hver dag kan velges, i hver retning akkurat nå med minst 1 sete.

    Koster 82500 EBP pr pax pr leg før rabatt for evt CT, og bare 550 ish kr i avgifter.

    Mulig å finne å finne opptil 9(!) biz seter på samme flight om man ønsker det, selv om utvalget av datoer da blir mer begrenset. 2 seter er absolutt null problem.

    Behagelig land, mat og by, og altså direkte flight på A350-900.

    Bookes direkte på SAS.no *A søk, så man kan sjonglere med avgangene og evt bare ta en-veis hvis ønsket er en annen retur feks.
     
    mrt, Insomnia4u, Trykkern and 6 others like this.

Del denne siden