Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. snartur

snartur Medlem

Likes mottatt:
    533
    Bonuspoeng:
    93
    Det er nok en del kommuneoverleger o.l. som bør ha en liten oppfriskning i både regelverk, og hva som er forskjellen på føre var-prinsippet og prinsippet om forholdsmessighet.

I Trondheim settes alle som har vært innom en butikk i løpet av en femdagers-periode pluss hele deres husstand i karantene. I tillegg stenges treningssentre og det hersker tilsynelatende full panikk, med krigslignende overskrifter om eksplosiv smitte ute av kontroll. Alt dette mens antall nye smittede ligger på 2-3 pr dag. Da er det ikke så rart noen og enhver kan bli tiltakstrøtte.

Last edited: 11. febr 2021
    Oppirumpadi, eventyrer and Lars J like this.
  2. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    818
    Bonuspoeng:
    93
    Dukka opp litt viatrumf fra NC idag gitt. Fra september ifjor og frem til nyttår.

Maggie liker dette
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her, booket med x5-kampanje og opphold rett før jul

4. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    hmm, her er det ikke kommet har opphold fra midten av oktober frem til starten av januar som er bekreftet

5. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Har booket kommende opphold på The Hub, og fått tildelt romnummer 789 i appen (iPhone).
    Finnes det noen måte å finne ut hvilket romkategori dette er? Lurer veldig på om jeg har blitt oppgradert (har mine tvil).

Booket superior, og er Platinum...
    Det var to ledige kategorier over superperior på bookingtidspunket.

6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Usikker på appen på epler, (men på min app kan egtrykke på betal å få opp kategori) men har til gode å ikkje få deluxe på the hub. Har aldri bestilt bedre en standardeom

Erlingni liker dette
  7. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Takker!
    Har ingen betalingslink, hverken i app eller på nettsidene.
    Så sender de nok en mail i forkant da.

8. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Oppgraderinger blir oppdatert ein eller to dager før. Eg ser ikkje dette før det.

Erlingni liker dette
  9. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Min erfaring er at dette varierer. Det vil uansett stå en romkategori om en følger betalingslinken i appen (så sant en ikke bestiller med bonuspoeng).
    Jeg har allerede nå stort sett fått oppgradering på de fleste av mine bestillinger. Også de som er bestilt flere måneder frem i tid. Dog, kun en romkategori opp (En kan jo håpe på ytterligere oppgradering når det nærmer seg).
    Det er noen unntak.
    - Clarion Collection Hotel Hammer (Lillehammer). Tildelt romnummer uten oppgradering i månedsvis i forveien. Bestilling blir nok kanselert....
    - Farris Bad. Oppgraderingen kommer frem en eller to dager i forveien.
    - Quality Hotel Tønsberg. Oppgradert til superium rom uavhengig av hvilke kategi som er bestilt i utgangspunktet (en eller to kategorier opp). Om jeg er like heldig som forrige gang, så blir det kanskje er suite på neste opphold på Quality Hotel Tønsberg.

Det høres rart ut om funksjonaliteten skulle være annerledes hos epler, men det er godt mulig. Hør med kundeservice.

10. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet hva slags rom 240 på Farris Bad er?

11. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,358
    Bonuspoeng:
    183
    Rom 340 er hvertfall "Kaupang suiten" med utsikt mot havet. Juniorsuite med stue og eget soverom.
    Har bodd på 244 også. Det er et deluxe rom med balkong og utsikt mot bystranda.

Maggie liker dette
  12. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror det er en suite. Har selv bodd på Kaupang suiten og den ser jeg av bilder på min telefon er nr 340. Den ligger på hjørnet i front. Jeg tror 240 er suiten som ligger rett under denne i 2 etg. Bodd en gang på suite i 2 etg også og mener suitene i front ligger likt i 2 og 3 etg.

13. Jojo

Jojo Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg er tilfeldigvis på Farris Bad i helgen, så gikk for å sjekke, og kan bekrefte at rom 240 er... *drum roll*... Gyldenløve suiten!

14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,730
    Bonuspoeng:
    293
    Sånn sørvis får man bare på IF :)

15. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Tusen takk! Da gleder vi oss ekstra mye :D

Maggie, Xflipper and ValdresBjarne like this.
  16. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Absolutleg fantastisk. Live oppdateringer på alle spa-hotell i Norge om dagen, då ein ikkje kan prate om liggestoler og fri-flytande flotteseg fantastisk sjampis!

Maggie and holmen like this.
  17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer, det er en flott suite. En av de 5jr.suitene Farris har.
    Hva bestilte du? Og ble du oppgradert uten være i kontakt med de?

18. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte Deluxe og er Platinum, så oppgradering til junior suite var vel ikke helt uventet. Men ser at 240 og 340 ble solgt som suiter tidligere, og har inntrykk av at de er romsligere enn noen av de andre juniorsuitene. Så det må jeg vel si meg fornøyd med!

Edit: Forespurte også oppgradering og tidlig innsjekk ved bestilling. Innsjekk ble innvilget kl. 14, men ikke tidligere.

Maggie and Xflipper like this.
  19. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Sett deg ut på balkongen med en pils(evt den gratis colaen som følger med) og nyt lyden av bølgeskvulp :)
    Så vidt meg bekjent kan man ikke bli oppgradert til de tre store suitene, Fritzøe ,Fresje eller Larvikitt. Det man evt kan er forhøre seg ved innsjekk hva de skal ha for ytterligere oppgradering til de tre nevnte suitene?

Last edited: 14. febr 2021
    Jan Fredrik liker dette
  20. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bodde på rom 240 under forrige opphold på Farris Bad - fin juniorsuite med nydelig utsikt! Separat soverom og stue pluss bad og et ekstra toalett. Bor gjerne der igjen :)

Del denne siden