Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Den feilmeldingen har jeg fått i alle fall siste måneden hver gang jeg forsøker å gå til "Min side" eller "Mine bookinger"...

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,178
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke bra. Kommer du ikke inn i det hele tatt?
    Det ordnet seg til slutt for meg da.

3. Sofcha

Sofcha EBD/NCPLATINUM

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    33
    Hei, kjapt spørsmål. Ny med choice programmet og ville booke noen netter her nå i forbindelse med jobb. Nettsiden var problematisk som flere har bemerket.

Spørsmålet mitt er som følger, alle netter er booket i mitt navn, ser i ettertid at det er jeg som må bo der, hvor strengt sjekkes dette? Det er en kollega som skal ha noen av nettene.

spørsmål to. En av nettene kollegaen skal bo skal jeg bo på ett annet hotell i choice.
    Burde jeg endre dette å få det riktig, eller går det «under radaren»?

Jeg burde selvsagt ha sjekket, men fikk opp 3x tilbudet og kastet meg på og med den trege nettsiden var fokuset mer å faktisk få booket rommene.

4. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Nei, og jeg spurte kundeservice om hva som var feil men de skjønte ikke problemet. Men jeg får bestilt og avbestilt som vanlig og er innlogget så noe stort problem er det ikke.

5. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke bodd på Amerikalinjen men vi har flere ganger booket middag og overnatting på The Hub. Booker vanligvis standardrom og har blitt oppgradert til deluxe:
    https://www.nordicchoicehotels.no/kampanjer-og-tilbud/middag-og-overnatting/

Lars J liker dette
  6. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Får man fortsatt poeng (og da også trippel poeng) hvis man betaler med gavekort? Kombinert med DNB sin neste sommer så er jo gavekort nærmest halv pris nå.. Må kanskje betale ved utsjekk isåfall?

furlong liker dette
  7. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tips - ettersom middagen er inkludert i romprisen, så får ser det ut til at man også får 3x poeng på den.. :)

Det vil jeg tro, betaling med gavekort gir jo vanlig poengopptjening.

Maggie liker dette
  8. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Javisst, middagen er god også :)
    Så 7% trumf, 1000 kr fra DNB og trippel poeng? Her er det jo rene kinderegget for oss bonusnisser. The hub kostet 2190 så de siste 190 kronene kan man vel betale med amex ;-)
    (Jeg betalte gavekortet med amex og det gikk greit det også, ingen som sjekket om jeg var DNB-kunde/betalte med DNB-kort)

eventyrer and Maggie like this.
  9. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Poenga får ein uansett kva slags betalingsmåte =)
    x3 bonuspoenga ligg jo i ratecode`en og datoen som kjem inn på reservasjonen.

10. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Er det Havnekontoret som er best i Bergen og Skagen Brygge som er best i Stavanger, så lenge man ønsker å bo sentrumsnært? Erfaring med oppgraderinger for Platinum?

11. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    250
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg blir utelukkende oppgradert til deluxe på Havnekontoret med Platinum. Fikk brudesuiten en gang også. Bestiller alltid laveste kategori.

12. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Eilert Smith er vel best:D, men fra choice så ligger Skagen midt i smørøyet. Når det er sagt så er ikke Clarion så mange steinkast unna (tipper en 11-12) og Comfort det samme. Clarion har jeg fått oppgradering på hver gang, og de har en bra frokost. Har ikke vært på Skagen så kan dessverre ikke sammenligne.

13. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,417
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har hatt samme problemet, og jeg måtte faktisk krangle med kundeservice og be de om å sende saken videre til teknikerene deres. Fikk så tilbakemelding om at det skulle være i orden, det var det ikke og jeg sendte en ny henvendelse med samme resultat uten at det ble bedre. Ringte så inn og var nok noe krass i tonen, og fikk da løfte om at det skulle bli fikset. En uke senere hadde fremdeles ikke noe skjedd, så jeg ga litt opp, men etter å ha oppdatert appen på mobilen funket det plutselig på PC igjen. Og nå er alt bare fryd og gammen, bortsett fra at sidene deres er utrolig trege da.

Trykkern liker dette
  14. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,417
    Bonuspoeng:
    183
    Bakken opp til Clarion i Stavanger er tung med litt for mye godsaker innabords, og Comfort ble vel slått konkurs rett etter nyttår?

Jeg foretrekker Clarion når jeg er i Stavanger på jobb, og Skagen Brygge i helgene.

Spielhaug liker dette
  15. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    453
    Bonuspoeng:
    63
    Comfort er nok comfort square, den er åpen. Er den i Klubbgata som ble slått konk.

16. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er ikke noe svar, men et spørsmål i samme baner. Jeg tenkte å booke for kona og ungene, får jeg da 3x hvis hun sjekker inn i mitt navn? Enn hvis de sjekker bookingen som sier 1 voksen + 3 barn, så sliter vi jo litt… Booke 5 mannsrom, da…?

17. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis man er fleksibel på dato, vet noen en god måte å sjekke prisene hos NCC på et gitt hotell pr natt uten å søke opp særskilt dag for dag? Tenker en visning ala flyselskapenes lavpriskalender.

18. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,417
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig at dere sliter med antall personer ja, men jeg har booket for andre flere ganger og det har aldri vært noe problem med poengene.

19. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    OK, men setter du deg selv som gjest, eller «bestiller for andre», da?

20. Allora

Allora Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som har peiling på hvordan maten er på 3-retters middag + overnatting på The Edge I Tromsø? Skal en tur dit i Juli, og ser at prisen for å booke et vanlig rom kun koster 100kr mindre enn overnatting + middag.

Del denne siden