Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. CowboyDan

CowboyDan Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    33
    Mener å huske det ble postet en hotellromoversikt for norefjell ski og spa tidligere. Har forsøkt å søke uten hell, så om noen kjenner kallet... :)

2. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    100,- spenn for 3 retter er vel no brainer? Ser ut som det er en kjede som driver det men så ikke så værst ut på Instagram.

3. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,907
    Bonuspoeng:
    293
    Det kommer vel an på kvaliteten, og hva du får da.

4. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Kva får ein for 100,- på ein restaurant i dag då?

5. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,907
    Bonuspoeng:
    293
    For all del, det kan være at den hundre-lappen er en innertier.

Men slik jeg ser det, hvem klarer å lage en 3-retter for 100,-? Enten er kvaliteten lav, eller så er noen utrolig underbetalt.

6. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Hotellansatte er jo underbetalte frå før av desverre.

Eg tvilar sterkt på at du får servert first price kvitløksbaguettar til forrett, firstprice tomatsuppe og firstprice vaniljeis til dessert.

Clarion har jo god mat, og er nok verdt å betala hundralappen ekstra for ein trerettars.
    Er jo eit lokketilbod for at dykk skal bruka restauranten og leggja igjen pengar på drikka i restauranten som er god fortjenesta.

7. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal en tur til Oslo i morgen og har booket meg et rom på NCC, med poeng.

Vil gullfordelene gjelde når man har booket rom for poeng?
    Jeg tviler vel litt, men fant ikke noe spesifikt om dette.. Rom oppgradering og ev tidlig innsjekk hadde kommet godt med:)

8. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,593
    Bonuspoeng:
    183
    Det gjør det. Jeg hadde to rom til familien på The hub forrige helg. Fikk innsjekk 12 og utsjekk 18, oppgradert til rom med utsikt og litt størrelse. Start chat med dem på innsjekkingsdagen og spør!

Da jeg sjekket inn ca 13 fikk de foran meg i køen beskjed om at rommet var klart etter fire.

K

Maggie liker dette
  9. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    Nå var jeg så gjerrig på bruken av poeng at valget falt på Comfor Express Central Station... Ringte de nå og de kunne ordne tidlig innsjekk, men oppgradering gjelder ikke på express hotellene ble jeg fortalt, men han skulle prøve å gi meg et bedre rom.

Så får vi da se :)

10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Bra oppgradering! Hvordan fungerer spa på Lilly?

11. raverxx

raverxx Nytt Medlem

Likes mottatt:
    209
    Bonuspoeng:
    28
    Har spa senere i dag. Men det er kun 1,5 timer pr opphold, ikke pr dag.

12. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Farris bad og Son Spa gir tilgang både ved ankomst og dagen du drar. Så kjedelig at de kun gir 1 gang om man er der 1 dag. Kostet tilgang til Spa?

13. raverxx

raverxx Nytt Medlem

Likes mottatt:
    209
    Bonuspoeng:
    28
    495 per pers.

14. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Bra med 2for1 fordelen da:)
    Jeg ser av appen at jeg har fått utdelt rom 2012 men blir ikke noe innsjekk i dag grunnet tur til Tusenfryd. Får sjekke ut Lilly en annen helg. Ser du hvilket rom det er?

15. raverxx

raverxx Nytt Medlem

Likes mottatt:
    209
    Bonuspoeng:
    28
    Vet ikke desverre, vi har 5 etasje.

16. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    818
    Bonuspoeng:
    93
    Noen med erfaringer fra de forskjellige hotellene i Umeå?

17. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg overnattet på Lily fra i går til i dag. Hadde jeg fulgt med på IF skulle jeg sjekket rommet.
    Selv hadde vi rom 2030. Jeg vil tippe rom 2012 har "samme" plassering som rom 2030 uten at jeg kan få verifisert det.
    Rom 2030 hadde utsikt mot golfbanen, morgensol, balkong. En kunne gå mellom balkongene til naborommene, uten at det føltes som plagsom (nabobalkongene var ikke i bruk).
    Jeg ble visstnok oppgradert i følge resepsjonisten. Siden rommet var ganske lite vil jeg tro at oppgraderingen besto i å få balkong og utsikt rett vei. Frokosten var god. Faktisk en av de bedre frokostene jeg har spist på hotell på lang tid.

EndreD, Baldrick and Emma like this.
  18. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Takk :)
    Når jeg ringte inn for avbestilling, beklaget resepsjonisten at det ikke var gitt oppgradering på forhånd og fortalte at rommet jeg var tildelt, var det jeg hadde bestilt, superiorrom.
    Hvordan var spaet i forhold til fks Norefjell, Son og Farris?
    Hva med middagen?

eventyrer and CowboyDan like this.
  19. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Det gir mening. Et superiomrom på størrelse med et stanrard rom, men vendt rett vei.
    SPA-et fikk jeg dessverre ikke prøvd. Dagens 3-retters middag var god. Av overnevnte plasser er det kun Son jeg har testet dagens 3-retters middag. Disse middagene (Lily og Son) var på samme nivå. Jeg hadde sannsen for den åpne kjøkkenløsningen.
    Frokosten er etter mitt syn bedre hos Lily enn Norefjell, Son og Farris. Hos Lily var det full buffet frokost.

Maggie liker dette
  20. skrosvik

skrosvik Nytt Medlem

Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    33
    Har bodd på Comfort Winn, og har vært innom Comfort City. Ville definitivt gått for Winn. Fikk hjørnerom på 12. etasje (som er toppetasjen) med flott utsikt over byen. Rommet var luftig. Stort bad. Helt greit. Hyggelig restaurant tilknyttet hotellet. En restaurant som også er populær blant de lokale. Frokosten inntas her. Beliggenheten kan ikke bli bedre - midt i sentrum.

Comfort City så ut som en trist affære. Clarion Collection Uman har jeg personlig ingen erfaring med, men hører at det er "hyggelig, men slitt".

Fleksnes liker dette

Del denne siden