Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Medlemsvilkåra, men ja- dei har tydlegvis gløymd å ta med Brosundet i 7.5.3

NoLimit liker dette
  2. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,949
    Bonuspoeng:
    93
    Her fikk jeg svar direkte fra resepsjonsjefgen på hotellet. Ser ut som de bevist ignorerer fordeler og heller tar støyten for deretter å bare beklage:
    Qte.
    Jeg har snakket med henne som var på vakt, og hun beklager og sier det ikke var andre romkategorier tilgjengelig. Det er meget hektiske tider, og mange ønsker store rom pga de reiser med familien sin. Derfor var alle større rom booket, både juniorsuiter og suiter. Vi beklager igjen , vi håper du kan tilgi oss.
    Unqte

Jeg har to andre bookinger hos hoteller. Jeg har nå avbestilt disse..

andkri58, eventyrer, Emma and 2 others like this.
  3. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,949
    Bonuspoeng:
    93
    Her er i alle fall noen som gir skikkelig tilbakemelding. Svar fra hotelldirektøren etter jeg fylte ut spørreskjemaet etter oppholdet:
    Qte.
    Her har vi åpenbart tråkket i salaten, og vi legger oss helt flate. Jeg ser av kommentarene dine at det er mye som ikke gikk som det skulle denne gangen. Eneste jeg kan si til deg, er at jeg akkurat nå kommer ut av et møte hvor denne saken stod på agendaen, så en mager trøst til deg er at vi i alle fall ønsker å rette opp i dette. Vi ser at vi har vært det foretrukte hotellet ditt i Ålesund, og det har vi selvfølgelig veldig lyst å fortsette å være.

Tusen takk for at du sier i fra, så vi kan forbedre oss. Jeg beklager for opplevelsen, og jeg håper som sagt vi får muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning. Kan du ikke gi oss en handsup i så tilfelle, slik at vi kan prøve å kompensere deg litt på en eller annen måte?
    Unqte.

Alle kan gjøre feil og ha dårlige dager, så setter stor pris på dette.

chrt, Jonkebassen, Kalsnes and 12 others like this.
  4. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,492
    Bonuspoeng:
    113
    Det virker som at de tar det på alvor!
    Men kynikeren i meg hadde nok foretrukket en mer håndfast kompensasjon.
    Denne typen "ta kontakt og vi ser hva vi får til"-varianten er nok billig for dem.

andkri58, oggaman and Maggie like this.
  5. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Gode medforumister! Jeg trenger litt hjelp for å få ferien sånn noenlunde tilbake på skinner. Er det noen her som har erfaringer med Quality Hotel Skjærgården og deres fasiliteter med tanke på barn?? Sitter å legger ny ferieplan, og prøver å få til noe hyggelig for barna ettersom opprinnelig plan gikk i vasken. Vi er 2 voksne og 4 barn (4-13 år) som skal av sted. Har Platinum status og en haug med poeng å svi av. Tenkte Quality Skjærgården 4-6 netter primært pga. badefasiliteter og nærheten til Bø Sommerland. Hva tror dere om dette? Takknemlig for alle innspill, tips og tilbakemeldinger dere måtte komme med.

6. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,593
    Bonuspoeng:
    183
    Vi var der i helgen sammen med to andre familier, unger fra 0-12. Ungene storkoser seg både i badelandet og med div aktiviteter på hotellet. Ingenting er fantastisk, svært, unikt. Men det er bra. Vi var der i fjor, og valgte å komme tilbake nå.

De har greie familierom, køyesenger på veggen. Ikke regn med å bli oppgradert til noe flott, det tror jeg ikke de har.

Frokosten er greit snitt av choice. Gode pannekaker. Nok bacon.

Ganske bra kjøkken til middag også, greie viner.

K

Xaantiam and Sunnfjordingen like this.
  7. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63

Tok på meg ansvaret og sendte inn, først til Gold-kundeservice, som vidaresendte mailen til hotellet, der eg fekk svar ifrå direktøren at ingen får restaurantkupong på Brosundet fordi dei har ein outsourca restaurant. Ho skulle gje beskjed vidare sånn da blei fiksa =)

kaiarne, Emma and Grooo like this.
  8. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,270
    Bonuspoeng:
    183
    Skal bo på Grand Olav i kveld og ser jeg har fått tildelt rom på 6. etg. Er det etasjen for jr suiter eller finnes det standardrom der også?

9. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Er nok begge deler. Jeg bodde nylig på 615 og fikk vite fra resepsjonen at det var det største de har. Finnes ingen suiter på hotellet.

11. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
    610 og kanskje 609 ser en del større ut enn 615 men kan jo være vinklene som bedrar også

CowboyDan liker dette
  12. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Ser at det har vært en del krøll med Brosundet i det siste, så jeg kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg har booket to netter der i ferien. Får håpe de har lært...

Noen som vet hva slags rom 4008 er?

Ololsen liker dette
  13. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,949
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde rom 0008 sist gang. Det var standard rom, men trenger ikke bety at 4008 er det samme. Hotellet består av 2 forskjellige bygninger så romnummereringen er litt ulogisk. Rom 4015, 4016 og 4017 er iallefall nyoppusede suiter. Du får skrive en anmeldelse her etter oppholdet. :)

14. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Noen andre som har en nc app helt ute av kontroll om dagen?

15. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,593
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du mener at det dukker opp masse kode der det burde vært tall og data, så ja. Siden forrige hel hos meg. Hjelper å ta livet av appen og starte på nytt.

K

16. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,084
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er jo rett og slett et lærebokeksempel på hvordan man oppnår det man ønsker ved å være høflig, grei og spørrende. Bra jobba!

democomputer liker dette
  17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Er det riktig at man mottar en restaurant kupong per rom man har under oppholdet?
    Jeg oppdaget i appen at det ligger restaurant kupong på begge rommene jeg har fått tildelt men kun betaling på det ene?

eventyrer liker dette
  18. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    911
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått tildelt rom 506 hos Christiania Teater.
    Noen som vet hvilken type rom det er?

19. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Hva mener du med kun betaling på det ene rommet?
    Ja, rent teknisk er min erfaring at en får en restaurant kupong pr. rom. Det har i alle fall skjedd de gangene jeg har leid Suite på Norefjell ski og spa, og bli oppdatert til dobbeltrom connected til Suiten.
    Jeg har derimot aldri brukt den ekstra restaurant kupongen i forsiktighetens/høflighetens navn. Det blir litt rart å skulle få en ekstra restaurant kupongen fordi en er blitt oppgradert.
    Det er mulig det bare er jeg som er overforsiktig?

Jeg kjenner ikke til hva som er realiteten i ditt tilfelle.

20. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183

Hvor i appen ser man denne kupongen?

Del denne siden