Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Kupongen kommer frem etter innsjekk i oversikten over opphold.

tobeornot999 and Lars J like this.
  2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Om man tipser resepsjonisten om at de må søke opp "gift card" (på engelsk) så finner de det i datasystemet.

Der legger de inn beløpet som skal belastes gavekortet, og så betaler du evt overskytende med kort. Har hjulpet dem med dette tipset et par ganger selv, etter en resepsjonist lette litt og fant det ut + fortalte meg hvordan.

Flyingdutchman, eventyrer and Emma like this.
  3. Sofcha

Sofcha EBD/NCPLATINUM

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    33
    Hei, er det noen kjent intervall for kampanjer på booking av rom og/eller mastercardet?
    Det var nettopp 3x, er det noe som dukker opp med jevnlig mellomrom?

4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,269
    Bonuspoeng:
    183
    Det skal jeg huske til neste gang, selv om jeg mener det er NC sitt ansvar å lære opp sine ansatte og ikke mitt :)

furlong and tobeornot999 like this.
  5. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Skjærgården er veldig bra for barn. Bonus at barnemiddagene kom raskt, og de fikk gratis påfyll hvis de var mer sultne

Xaantiam liker dette
  6. FlyBrakar

FlyBrakar Nytt Medlem

Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har bestilt suite på Grand Olav i slutten av juli. Står om rommet: "Ønsker du deg et besøk utenom det vanlige har vi fantastiske fine og store suiter. Deilig kaffemaskin på rommet. Rommet inneholder en stor dobbelseng, skrivebord, sofagruppe, spisebord samt TV. Alle våre suiter er store og romslige, og alle er forskjellig både i innredning og størrelse. Ta kontakt så hjelper vi finne den suiten du ønsker deg."

7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Hotellet har kun jr.suiter. I resepsjonen påpekte de at de ikke kan kalle de suiter uten at det er et separert soverom.

FlyBrakar liker dette
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,175
    Bonuspoeng:
    293
    Rart at det heter suite og superior suite på nettsiden? Lignet på rommet du hadde bilde av.

9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Enig. Jeg forhørte meg med resepsjonen når de fortalte meg at jeg hadde fått den største jr. suiten på hotellet. Da spurte jeg om de hadde suite i tillegg, fikk da til svar at om det skal kalles suite må det være separert soverom. Har selv bodd blant annet på jr.suite på Farris bad med separert soverom.

10. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har bestilt to netter på et "moderat dobbeltrom" på Quality Havnekontoret i Bergen fra søndag. Jeg har sett at noen her inne har fått til å se i appen hvilken romkategori de er oppgradert til. Gjelder det kun Android?

Hvilke forventninger bør jeg ha som Platinum (har ikke fått utnyttet statusen før)?

11. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,624
    Bonuspoeng:
    183
    Visning av kategori er forbedret bort fra både Android og IOS, men av og til får man se tildelt romnummer i forkant av innsjekk.

12. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Det er slutt på at vi med Android får dette. Begrunnelsen jeg fikk da jeg spurte kundeservice om hvorfor var at ikke eplebrukere fikk det opp, så da fjernet de det heller for alle enn å fikse problemet.

Mistenker at det er en tidligere SASIT-ansatt som har overtatt hos NC.

13. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,269
    Bonuspoeng:
    183
    Man får typisk et spørreskjema i etterkant av et opphold. Jeg skrev som tilbakemelding at jeg gjerne vil ha denne funksjonen, for det er veldig greit å vite romkategori i forkant av et opphold.

tobeornot999, eventyrer, Emma and 2 others like this.
  14. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har nedgradert med hell på Android (apk gammel versjon) og slått av automatisk oppdatering.. Enn så lenge funker dette, og jeg ser romtype..

15. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,624
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilken versjon måtte du tilbake til?

16. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    :)
    Jeg har ikke bodd på Havnekontoret, så kan ikke uttale meg om fordelene der. Som Platinum bør du jo på generelt grunnlag kunne forvente å få de garanterte fordelene. Men min erfaring er dessverre at det varierer veldig fra hotell til hotell og fra en ansatt til en annen hvilke fordeler man får. I sommerferien i fjor opplevde jeg flere ganger å ikke bli oppgradert eller å få sen utsjekk til tross for at jeg nevnte at jeg hadde Platinum medlemsnivå. I etterkant fikk jeg noen poeng i kompensasjon, men veldig kjedelig å måtte «krangle» seg til dette. Kort oppsummert er kanskje det beste å ha moderate forventninger. Ofte blir man godt behandlet, men dessverre ikke alltid. I så fall kan det være greit å sende en mail til kundeservice :)

CowboyDan and Gullars like this.
  17. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    250
    Bonuspoeng:
    63
    Har meget gode erfaringer på Havnekontoret som Platinum. Får alltid Deluxe rom. En gang fikk vi til og med en Suite som ikke kan bestilles på hjemmesiden. Personlig brev og sjokolade på rommet også. Anbefaler deg å skaffe deg nøkkelkort til Tårnet Nydelig utsikt.

Gullars and Emma like this.
  18. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    4.2.3, fra apkpure.com, har jeg. Slett nåværende versjon før du installerer.

19. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for oppdatering. Suite hadde virkelig gjort seg :)

Når du snakker om Tårnet, er det en fløy med rom man eventuelt kan be om?

20. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, det er «kun» et utsiktstårn du kan gå opp i. Bra utsikt, det må sies

Del denne siden