Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Enig i det! Var bare litt merkelig at de reklamerer med at hotellet har to juniorsuiter, det er i alle fall ikke tilfelle. Ei heller særlig sjarm på dette rommet ;-)

Anywho - funket i massevis for et par dager.

kaijoar liker dette
  2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, stort sett enig.

Liker veldig godt mange av clarion collection hotellene, feks i tromsø, stavanger, bergen og haugesund. Vært alle steder nylig.

Men noen er rett og slett så dårlige at jeg ikke skjønner at ikke Choice kaller dem noe annet enn "collection" - som jo høres ut som om standarden er god.

Grand på gjøvik er ett, og Astoria på hamar et annet. Og Hammer på lillehammer pleide å være det aller verste, men nettopp derfor har jeg ikke kommet tilbake på sikkert 5 år+ nå, så det kan jo tenkes de har pusset opp :D

kaijoar liker dette
  3. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,920
    Bonuspoeng:
    93
    Hammer har pusset opp. Var der nå i juli. Nye rom og ny restaurant.

tobeornot999 liker dette
  4. vanillacoke

vanillacoke Medlem

Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Godt å høre! Skal også dit snart og ser det er mye blandede tilbakemeldinger på tripadvisor ang. bemanning (renhold/kø osv.), både på Hub og andre hoteller nå som hotellene er fulle.

5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,097
    Bonuspoeng:
    183
    Mye folk på hotellet, ja. Men kommer vel litt an på øyet som ser når det gjelder kø. 2-3 pers i kø foran meg når jeg skulle sjekke inn, og 2 i kø når jeg sjekka ut. 2-3 skranker bemannet. Det tenker ihvertfall jeg er greit.
    Ved frokost så ble faktisk tildelte tider sjekket, og vi ble dirigert til hvilken frokostsal vi skulle til. Relativt mye folk her også, men fullt mulig å holde meteren alle steder. Kø ved omeletten, ellers god flyt.
    I bassenget i kjelleren var det nok noe mer fritt, her var det opp til folk å selv begrense antall i bassenget og i rommet. Det er ikke så lett etter man har skiftet i garderoben og kommer inn i et rom som man så skal begrense antallet i…

6. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen Choice-hoteller som lager omelett til deg på frokosten? Synes det er litt for dårlig at de ikke fikser det på f.eks. Farris Bad. Noe jeg savner fra en del greie hoteller i utlandet…

Maggie liker dette
  7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Funken Lodge,Svalbard. Strømstad Spa.
    Update: Amerikalinjen

Last edited: 07. aug 2021
    oggaman liker dette
  8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Har vel vært på nesten alle NC hoteller i sør Norge, men aldri opplevd det nei.

Heller ikke i Trondheim, hvor konkurransen fra Norges beste hotell frokost på Scandic Nidelven er tøff. Scandic selv har både omelett/egg kokk og barrista samt en juice-maker som leverer på bestilling, bare for å gi dem en velfortjent mention i feil tråd :D

Edge i Tromsø leverte custom made egg/omelett, men markedsførte det ikke. Bare tilfeldig at jeg så noen andre som fikk levering, og bestilte selv også.

oggaman, EndreD and Maggie like this.
  9. ME262

ME262 Medlem

Likes mottatt:
    852
    Bonuspoeng:
    93
    På The Thief får man custom omelett ved forespørsel.

tobeornot999 and oggaman like this.
  10. Greenbull

Greenbull Nytt Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    13
    Er bare sølv, og fikk også robe og tøfler :D Rom 750, booket som familierom. Syns the hub leverte bra, god frokost og kjekt med gym i kjellern. Laang kø ved innsjekk i 18 tiden, men sjekka både inn og ut i appen og brukte mob som nøkkel.

Emma, EndreD and eventyrer like this.
  11. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Det kunne definitivt vært kjekt å bestemme selv når en mottar solide oppgraderinger. Jeg har selv bod på Quality Airport Hotell Gardermoen for i overkant av et år siden og opplevde det samme. En overstrømmende hyggelig resepsjonist som smilte fra ende til annen. Vi fikk også oppgradering fra standardrom til Suite.
    Kanskje Quality Airport Hotell Gardermoen er en slager med tanke på solide oppgraderinger :D, i tillegg til Norefjell ski og spa, samt Son Spa?
    Eneste utfordringer er at beliggenheten ikke er den mest spennende, så sant en ikke skal til flyplassen ;).

Emma and EndreD like this.
  12. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,593
    Bonuspoeng:
    183
    The Hub gjør vel også det.

K

oggaman liker dette
  13. Greenbull

Greenbull Nytt Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    13
    Jepp, også første plassen jeg har vært med sous vide tempererte egg.

Attached Files:

Baldrick and oggaman like this.
  14. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,491
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan har det vært med renhold under oppholdet den siste tiden?
    Skal til Tromsø (The Edge).

15. kaijoar

kaijoar Bonusnisse

Likes mottatt:
    634
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke hatt noe å klage på på The Edge den siste tiden. Men de rengjør vel ikke under oppholdet, med mindre du spesifikt ber om det.

freddyen liker dette
  16. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Noen med erfaring fra self-checkout når man har tatt inkludert mineralvann fra minibaren? I mitt hode så har jeg bare tenkt at jeg må sjekke ut manuelt for å informere om dette, men det er kanskje bare en konstruert problemstilling hos meg?

tobeornot999 liker dette
  17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Har kun gode erfaringer med Edge, og alltid oppgraderinger (som gull).

Renhold gjør de ikke under oppholdet de gangene jeg har vært der (3) siste halvår.

freddyen liker dette
  18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke noe problem. De charger deg i etterkant om du har tatt noe du skal betale for, men ikke for gratis-drikken.

Så det er bare å sjekke ut i appen, la nøkkelen ligge igjen på rommet, og gå ut derfra :)

19. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,920
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan i huleste får dere suite her? Er på Amerikalinjen nå og ble kun oppgradert til det som må være det kjipeste superior rommet. Ser rett ut i en vegg i en bakgård. Er Platinum. Hotellet er nesten tomt med både deluxe og suiter ledig. Får høre at de har som policy å kun oppgradere en kategori. Orker ikke krangle mer

Last edited: 08. aug 2021
  20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Har det vært et IF treff på Amerikalinjen jeg ikke var klar over?
    Har jo strømmet inn IF der i helgen og @drsyk hilste vel på meg i korridorene :)
    Flaks? Rom nr kom opp i appen 3-4 dager før ankomst. Sjekket innlogget på nc.no og der sto det suite :)

tobeornot999, drsyk and Flyrlavt like this.

Del denne siden