Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror jeg startet en tråd her på forumet hvor folk kan legge ut bilder av etasjeplanene på hotellene de er på. Men jeg tror ikke det slo an. :p

tobeornot999 and democomputer like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Synd for det er en god ide. Burde kanskje vært en tråd per kjede men av forumet her er det vel ingen tvil om at nc er mest populær.
    Selv tar jeg alltid bilde av rømningsplanen og ekstra bra er det når denne inneholder romnummer per etg.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,724
    Bonuspoeng:
    293
    Må si jeg er imponert over hvor stor aktivitet det er for Nordic Choice Club tråden. Må jo væe mange av dere som bruker det?

Edvard liker dette
  4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Før corona 0 poeng på konto og medlem. Så kom et vist virus. 400K nc poeng opptjent siden juni i fjor og jeg har konvertert nada fra trumf :)

5. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Har lagt merke til det samme!
    Jeg er top level hos scandic, kommer til å fortsette litt hos scandic for å sjekke hva jeg får av fordeler, samtidig så er jeg godt på vei mot høy status innenfor nordic choice. Hva jeg velger å gå for videre kommer an på opplevelsene mine fremover, men det frister jo selvfølgelig å prioritere nordic choice hvor man kan få status på livstid…

RoadKing liker dette
  6. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Rom 510 på The THIEF, noen som vet hva slags rom det er?

7. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vet dessverre ikke hva slags rom det er, men har du sjekket bookingen på nettsidene til Nordic Choice? Jeg finner som oftest romnummer i appen, mens romtypen står under mine bookinger på nettsiden.

tobeornot999 and Maggie like this.
  8. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Står Deluxerom, men er litt rart for jeg booket Premium :confused: Er fortsatt en drøy uke til, så får vel vente og se.

Emma liker dette
  9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Pleier først å skje tilordning av rom dagen før innsjekk.

10. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Til dere med erfaring fra spaet på The Thief :p

Planlegger et opphold der en natt i oktober, og bruker da US Amex Platinum $200 credit. Fruen skal på konferanse på Radisson, så jeg har hele dagen og kvelden for meg selv. Får også $125 credit til å bruke på spaet. Så hva velger man av behandling når en aldri før har satt sine ben i et spa før?? :D:p

11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Nå vet jeg ikke hva slags behandlinger de har der, men pedikyre og manikyre er absolutt å anbefale. Særlig pedikyre, det er utrolig hva en omgang med god fotpleie gjør for slitne manneføtter. :)

haifinn and Xaantiam like this.
  12. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke fått meg meg at Thief er med i FHR. Hvordan er ratene ift NCC prisene? 125 USD blir vel til 1000 kr+ i Spa rabatt. Kombinert med NC Platinum burde det være mulighet å få et OK room også.

13. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Den dagen jeg har sett på er prisen $384 vs NOK 3231 på appen til Choice. Så ikke store forskjellen i pris. I tillegg får man 5X MR poeng på bestilling gjort gjennom Amex Travel. Vet ikke hvor striksne de er på å gi statusfordeler på bestillinger gjort via OTA vs direkte. Hadde vært hyggelig å fått mine NCC Platinum fordeler i tillegg, men forventer det ikke.

eventyrer liker dette
  14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Smak og behag varierer, men jeg har (som gull) vært en del på gode rom på Thief.

Ville aldri gitt dem en anslått verdi på over 2000, om jeg skulle vurdert rommene opp mot andre Oslo-hoteller i Choice systemet. Feks Hub eller Clarion.

Xaantiam, petrate and Wilbur_Wright like this.
  15. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket inn for tre dager på Clarion Hotel Oslo i dag. Triste saker. Kom fra The Hub hvor det var full drift og alt var åpent. Her er hverken bar eller restaurant åpen. Restauranten stengt på ubestemt tid. Baren åpen tirs-lør, altså er baren stengt to av tre dager vi er her. Hotellet er likevel fullbooket og har vært det stort sett hele sommeren. Vil anta at de rett og slett sliter med å få tak i kokker og serveringspersonell, men likevel.. hotellet føles helt dødt:confused:

chrt and Flyrlavt like this.
  16. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er på samme hotell og er helt enig, overrasket over hvor lite som er åpent her. Veldig trivelig dame i resepsjon som virkelig prøvde og få tak i noen øl til meg til tross for at hun var helt ny og ikke var helt sikker på hvordan dette skulle la seg gjøre. Stort pluss i boken til hun, men stort minus til hotell som egentlig ikke tilbyr noe som helst utenom frokost.

watchaddicted liker dette
  17. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    De to jeg møtte i resepsjonen tidligere i dag var ikke spesielt hyggelige. De virket i grunn litt sure og lei. Skjønner dem i grunn godt. Ikke noe kult å jobbe et sted som er helt dødt og gjestene er grinete.

Hotellet er som nevnt fullbooket og jeg er spent på hvordan frokosten blir håndtert i morgen. Ser ikke lovende ut med plassen de har. Resepsjonisten kunne informere om at om folk ikke kom til sitt tidspunkt så slapp de inn likevel. På The Hub var det streng justis. De hadde også tatt i bruk konferansefasilitetene slik at det ikke ble for mye folk.

Vurderer sterkt å flytte over på The Hub igjen. Og jeg er ikke spesielt glad i store hoteller..

Flyrlavt liker dette
  18. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Liten update her, jeg er en tur inne i byen og fikk sms om at de hadde ordnet øl til meg som ligger klar på rommet til jeg er tilbake. Det var jo hyggelig gjort, men jeg håper jo at hotellet åpner litt mer opp etterhvert :)

watchaddicted liker dette
  19. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    Det er god service, men skulle jammen bare mangle tenker jeg:)

Flyrlavt and Maggie like this.
  20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Om de ikke har restaurant åpen, får dere brukt restaurant kupongen på noe annet?

Del denne siden