Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Ja absolutt, tilbake nå og øl var klar på rommet :)

tobeornot999 and watchaddicted like this.
  2. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    Kunne ta av minibaren, men måtte ikke røre alkoholen:p:confused:

Flyrlavt liker dette
  3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Litt usikker, restaurant er kun stengt Søndag og Mandag, men det er jo faktisk ingen andre plasser å handle her, så nei jeg tror ikke det.

4. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Seriøst? Jeg betalte bare i farten for alt når jeg var innom resepsjon og spurte om varene var på rommet, men om jeg uansett ikke kunne betalt for noe med voucher så har jeg jo da ikke gått glipp av noe.

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Restaurant kupongen ble synlig etter innsjekk? Litt kjipt med 125 kroner fra minibaren, holder vel kun til 2stk glassflasker med Cola :(

watchaddicted liker dette
  6. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp. Med litt margin ;)
    2699AD38-247F-48BD-AE0F-BB52E7F1EF9F.jpeg

7. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble den. Det er selvsagt ikke verdens undergang, men hadde lett blitt værende på The Hub om jeg hadde visst hvor elendige tilstander det var her borte. I morgen blir det klaging når sjefen kommer:p

8. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    Yep, i helgen, når servicetilbudet er tilstede;)

9. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, frokosten er ok, men det er 2 dager i uken hvor det rett og slett ikke er noe annet enn frokost. Dette syns ikke jeg holder mål for et hotell som ligger midt i smørøyet i Oslo.

watchaddicted liker dette
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Noen her med erfaring på Hotel Christiania. Kan man bruke restaurant kupongen på restaurant Teatro?

11. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis jeg kan spørre, hvordan skal man tolke dette med romoppgradering? Det står «til beste tilgjengelige romkategori uten ekstra kostnad»
    Betyr det at hvis de har ledig for eks. superior og deluxe så får man deluxe (fra Standard)?

A539F0FE-AD95-4229-B692-6464BE015D2C.jpeg

Var i utgangspunktet oppgradert til superior, men trengte enkeltsenger som bare var på deluxe som de da åpentbart hadde, men må betale 600,- ekstra per natt for dette. Tolker det dit hen at jeg ikke skal betale siden rommet var tilgjengelig!?

Edit: Fikk svar fra kundeservice nå og tolkningen over er riktig. Meget spesielt at de i utgangspunktet skulle ta seg betalt.

Last edited: 16. aug 2021
  12. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,491
    Bonuspoeng:
    113

Du glemte "mulighet til å få oppgradering til beste tilgjengelige romkategori – uten ekstra kostnad."
    Nå vet jeg ikke hvordan du formulerte spørsmålet spørsmålet til kundeservice.
    Uansett: hotellet er ikke forpliktet til å oppgradere til beste tilgjengelige rom.
    Både oppgradering og antall nivåer er en "mulighet" og det enkelte hotell kan styre dette selv.
    Om reglene var slik som du skisserer ville det nok blitt langt færre oppgraderinger på Gull-nivået.

Selv ikke Platinum-nivået har en slik fordel.

13. Allora

Allora Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Har én natt fra et «whole shebang» gavekort som jeg må prøve å få brukt får fristen 31.08. Har ikke noen planer om å reise noe særlig, så vil helst få brukt det i Oslo.
    Amerikalinjen får man en veldig bra frokost, og CT er vel kanskje på samme nivå?
    Er det verdt å dra til Lily Country Club for spa? Evt tips til andre NCH å bruke en natt på?

14. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28

15. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Lily var helt fantastico. Anbefales.

16. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,318
    Bonuspoeng:
    183
    Lily country club er et veldig bra hotell, men synes ikke spaet var noe spesielt. Mangler litt atmosfære synes jeg.

17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Det kommer når de starter med aufguss:) Det er flere av gjengen fra Farris som er med over. I tillegg skal de bygge ut spaet både inne og ute, noe som er litt rart de tenker på rett etter ferdigstillelse.

18. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Amerikalinjen er nok det beste du kan bruke den natten på (The Thief er ekskludert fra kampanjen)
    Med tanke på value for money og at hver natt på dette klippekortet koster 1200 per natt er nok The Hub og det nye Clarion i Bjørvika høyest pris i forhold til det du har betalt. Du har en del Clarion Collection hotell som både serverer fika og kveldsmat inkludert og i tillegg har du Hotel Christiania ved Spikersuppa.

19. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,318
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er veldig rart. Er jo egentlig masse plass å ta av, så kunne jo gjort det så mye finere både ute og inne.

Maggie liker dette
  20. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,012
    Bonuspoeng:
    113
    Enig med Maggie her. Amerikalinjen er det desidert beste bang for your buck alternativet. Clarion Hotel Oslo i Bjørvika er, etter vår erfaring, overhodet ikke verdt det. Eneste positive med det hotellet er en veldig bra frokost. Det er for meg en gåte at de klarer å ta nesten like mye som Amerikalinjen. Vil kanskje tro de har mange forretningsreisende.

Del denne siden