Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,427
    Bonuspoeng:
    113
    Første hotellgymmen jeg har sett som faktisk har ordentlig utstyr (squatrack og benk). Går faktisk an å gjennomføre en god økt på et hotell for en gangs skyld

Maggie liker dette
  2. andkri58

andkri58 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18

Jeg var en tur i kjelleren for å sjekke ut gymmen på nye Quality Hotel Hasle. Dette er uten tvil det beste treningssenteret jeg har sett på et hotell og fremsto som et fullverdig treningssenter. Jeg var i kontakt med hotelldirektøren på hotellet som fortalte at dette i utgangspunktet ikke var hotellets eget gym, men eies av et ekstern selskap. Hotellet har likevel en avtale med treningssentret ut året, som de også håpet å få forlenget videre. Så dersom man søker et godt treningstilbud og orker en 10 minutters t-bane-tur fra Jernbanetorget, så kan dette anbefales på det varmeste!

3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Spørsmålet er da om Platinum medlemmer har tilgang her uten opphold?

4. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Dette er et fullverdig treningssenter i kjeden "Sterk"

andkri58 liker dette
  5. andkri58

andkri58 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18

7.9.7 Gratis trening på våre hoteller med eget treningsrom, også når medlemmet ikke bor på hotellet. Vis ditt PLATINUM-kort eller oppgi medlemsnummer i resepsjonen for å få tilgang til treningsrommet. Det er ikke alle hoteller som tilbyr garderobe og dusjmuligheter i forbindelse med trening.

Ja, spørsmålet er hva dem legger i ordlyden "eget". Jeg vil likevel tro at platinum kunder får tilgang, ettersom man har direkte adgang til treningssentret fra hotellet så fremt man har nøkkelkort.

6. ME262

ME262 Medlem

Likes mottatt:
    852
    Bonuspoeng:
    93
    Noen flere som ikke får logget seg inn på Choice akkurat nå?

7. CowboyDan

CowboyDan Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg fikk til svar at plat må betale 150 kr pr treningsøkt når jeg spurte tilbake iapr mai. Mye kan ha forandret seg. Jobber i bygget visavis, så kunne vært gunstig

Last edited: 30. aug 2021
  8. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    453
    Bonuspoeng:
    63
    Er ofte trøbbel med sidene deres. Er bare til å prøve igjen seinere

9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Vilkårene bruker ordet "medlemmet" og sier ingen ting om adgang til å ta med gjest. Det hele står under kapittelet for platinum fordeler. Så da kan man nok trygt regne med at det bare gjelder platinum-medlemmet selv:

7.9.7 Gratis trening på våre hoteller med eget treningsrom, også når medlemmet ikke bor på hotellet. Vis ditt PLATINUM-kort eller oppgi medlemsnummer i resepsjonen for å få tilgang til treningsrommet. Det er ikke alle hoteller som tilbyr garderobe og dusjmuligheter i forbindelse med trening.

Gullars and Emma like this.
  10. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Fremdeles trøbbel med innlogging ? Får følgende mld
    «Innloggingsinformasjonen stemmer ikke»

Men det gjør den jo…var innlogget tre dager siden med samme medlemsnr. og passord…

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Prøver å finne ut av noen poeng jeg skulle ha fått i juli, men poengoversikten går ikke så langt tilbake.

Velger inneværende bonusperiode, men den viser bare 5 sider med poengopptjening. Og da er jeg fortsatt i august.. Er det noen måte å få frem poeng opptjent før dette?

12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,088
    Bonuspoeng:
    183
    Skrytepave! ;)

13. holmen

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Haha.. Ja, det var det som var meningen. ;)

Når man bruker NCC MC til å kjøpe tyggis på kiosken, så kommer det en linje med 2 poeng. Når man bor på hotell så kommer det 3 linjer med poeng. Da blir det fort fullt, når oversikten ikke vil vise mer enn 50 linjer.

14. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,088
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe. Burde brukt kortet meir eg og. Neste planlagte booking uansett bonusprogram er vonaleg Villa Copenhagen, so EB er litt nedprioritert um dajin.

holmen liker dette
  15. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    En ting jeg savner er muligheten til "Add booking" utført av tredjepart. I mitt tilfelle blir jobbreiser bestilt gjennom firmaets reisebyrå, og siden reisebyrået grunnet firmaets policy om bonuspoeng ikke kan kan legge til medlemsnr. i bestillingene så blir jeg statusløs (i bookingen).

Hos f.eks. SAS kan jeg enkelt ordne dette med "Add booking" og så legge til mitt EB-nr, mens hos Choice er vel ikke dette mulig på en enkel måte?
    Har jo Platinum enn så lenge og da er det jo fint å få med de godene man kan, men det blir ofte litt sent å registrere dette først ved innsjekk.

Edit;
    Ser jeg var for raskt ute her. Man kan faktisk legge til en booking på choice.no så lenge man har bookingnr. :)

Last edited: 02. sept 2021
  16. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Har hatt noen oppholdt som ble bestilt av hovedkontoret i Stavanger. På de har jeg sendt mail til kundeservice og forklart problemet, og status har da blitt lagt inn.

17. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Som nevnt over i det redigerte innlegget mitt så er det faktisk mulig å gjøre det selv på choice.no så lenge man har (hotellets) bookingref. og det får jeg i bekreftelsen fra reisebyrået. Prøvde å legge til en booking nå og etter få minutter dukket den opp i appen, så det funker!

jvsandem liker dette
  18. holmen

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Sendte mail til Choice, og fikk svar av datteren til Anakin at dette er noe de jobber med. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

tobeornot999, Maggie and Emma like this.
  19. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Skywalker?

20. holmen

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng: