Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Ser i poengbooking at booking for en natt med 2 voksne og 2 barn koster 20k poeng om den ene skal ha egen seng, kaster jeg begge i foreldrenes seng koster det 10k, burde vel gå greit å få egen seng i etterkant og betale cash for det? Kaster hvertfall ikke bort 10k poeng på den måten
     
  2. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Ekstra seng koster 750, sendte en mail til NCC og de ordnet alt etter at bookingen var utført.
     
    TrondF liker dette
  3. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,566
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Dette høres rart ut. Er du sikker på at du får treff på samme type/antall rom når du legger inn ønske om ekstraseng?
    Det er ikke gitt at standardrom har plass til ekstraseng.
     
  4. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Spot on! Var 10k for moderat/stand og 15k for sup uten ekstra, 20k for Superior med ekstra så da blir det 5k for seng da
     
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,738
    Likes mottatt:
    25,822
    Bonuspoeng:
    183
    Vi har betalt 250 for ekstra seng til born. Når vi bookar på poeng bookar vi alltid for to vaksne og ventar til det nærmar seg avreise før vi sender mail og ber om seng.
     
    petrate, Baldrick and TrondF like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Kan være mulig pga. av at The Thief er mer stive i prisen, men utførte samme prosedyre, 2voksen+2 kids riktignok.
     
  7. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Til info ville de hellet ikke akseptere restaurantkupongen i baren i dag. Kun i restauranten mente de. Hjalp lite å påpeke at det står hotellets restaurant eller BAR!
     
  8. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    3,066
    Likes mottatt:
    9,536
    Bonuspoeng:
    183
    Helt nydelig. Har mailet med de frem og tilbake siste uken, de godtar hverken lønnslipp eller noe. Måtte ha skriftlig attest ifra HR med bekreftelse på ansettelse og lønn. Bare tull :p Fikk sendt det idag da, så ettersom jeg ikke har fått kort enda håper jeg at tilbudet der gjelder meg og selv om jeg offisielt søkte for noen dager siden!
     
    freddyen liker dette
  9. Slider

    Slider Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde samme runddans med support når jeg søkte om kortet for litt under ett år siden, helt håpløst...
     
  10. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    3,066
    Likes mottatt:
    9,536
    Bonuspoeng:
    183
    Kan ikke forstå at en attest er bedre enn lønnslipper. Og jeg har allerede SAS Mastercard med 120k i kreditt som jeg har hatt i flere år så de burde jo se historikken. Men nei da :p Flaks de var litt trege denne gangen da :)
     
  11. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    268
    Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Ingen liten skrift om at man ikke kan ha hatt kortet før? Eller er det jeg som ikke kan lese?
     
  12. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,469
    Likes mottatt:
    6,746
    Bonuspoeng:
    183
    Vilkår i bunnen av søknadsskjemaet:

    * Tilbudet gjelder kun dersom du ikke har hatt et kort i løpet av de siste to årene. Velkomstpoengene settes inn på din Nordic Choice Club-konto senest tre måneder etter ditt kjøp, under forutsetning at du fremdeles har kortet ved tidspunktet for poengoverføringen.
     
    oggaman liker dette
  13. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    268
    Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det jeg som ikke kan lese.

    Buhu.
     
  14. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Pleier dere som er plat å bli oppgradert på forhånd i såfall hvor lenge før, eller først med innsjekk og må dere spør før dere blir det?
     
  15. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    2,616
    Bonuspoeng:
    93
    Som du kan se av flere innlegg er dette høyst variabelt. Enkelte ganger får en epost på forhånd om oppgradering. Ofte ser du det i app/nettside 1- 2 dager på forhånd. Enkelte ganger må du etterspørre i resepsjon og andre ganger får en ikke i det hele tatt.
     
    Travellingalf liker dette
  16. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,628
    Likes mottatt:
    9,248
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, dagen før blir romnummer som regel synlig i appen. Om du da kikker på web bookingen ser du hvilken rom kategori du er flyttet til.
     
    TrondF liker dette
  17. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Ble oppgradert i appen i går kveld for opphold idag
     
    tobeornot999 liker dette
  18. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    364
    Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
    Tips, legg inn i den nye tråden så slipper admin å flytte innlegget etterpå :)
    https://insideflyer.no/forums/threads/gjennomførte-overnattinger-nordic-choice.16957/
     
    Maggie liker dette
  19. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,628
    Likes mottatt:
    9,248
    Bonuspoeng:
    183
    Skal dit om 1 måneds tid, på din anbefaling både nå og tidligere :)
     
    Maggie liker dette
  20. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,588
    Likes mottatt:
    4,184
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig det er en ide å legge til hvor mange netter man har når man fører inn "rapporter" fra opphold? Føler dette er veldig relevant da jeg har inntrykk av at man oftere får oppgradering når man kun er en eller to netter.
     
    tobeornot999, Maggie and holmen like this.

Del denne siden