Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Suite 1611 på Norefjell, er det bra? Noen andre rom jeg heller burde forespørre?

Og noen som har vært der i det siste? Hvordan fungerer det med spa og andre tilbud? Er det verdt en helgetur nå? Andre betydelige restriksjoner utover avstand, munnbind og skjenkestopp?

2. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Vel, jeg fikk svar fra gullmailen - med høy forekomst av ordet "tyvärr". Essensen var en beklagelse at kupongene ikke kan brukes "under dessa tider".

Jeg har begynt å reagere allergisk mot ordet "tyvärr" (tror det var flere her med samme allergi :D?) og søkte opp priser og tilgjengelighet på Thon. Men så valgte jeg likevel å skrive til hotellet direkte og fikk et hyggelig svar og info om at baren faktisk er åpent og tilbyr noe småretter. Det var uforventet at akkurat baren er åpent under sjenkestopp.

Nå blir det altså Clarion i morgen likevel. Men jeg hadde gjerne ønsket meg en høyere grad av løsningsorienterthet i kundeservicen hos Choice.

petrate, Maggie and freddyen like this.
  3. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Kvifor ikkje booka deg inn på

Kvifor bookar du deg berre ikkje inn på Hotel Christiania Teater (som har restaurant) eller Clarion Collection Hotel Savoy der kveldsmat er inkludert? =)
    Ser at flex-prisane er rimlegare der enn Clarion Hotel Oslo :D

freddyen liker dette
  4. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Først og fremst hadde jeg bare lyst til å prøve Clarion Hotel Oslo. Men Christiania Teater ser faktisk ganske fint ut - det skal absolutt vurderes neste gang.
    Når det gjelder Clarion Collection så oppfatter jeg ofte kveldsmaten som veldig enkelt og synes det er ikke attraktivt at kunden min da trekker 50% fra dietten :rolleyes:.

olestolen liker dette
  5. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Har dere erfaringer om man har bedre sjanse på oppgradering når man sjekker inn fysisk i resepsjonen eller spiller det ingen rolle? Jeg ser romnummeret i appen, men ellers kun den bestilte romkategorien.

6. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,838
    Bonuspoeng:
    93
  7. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,152
    Bonuspoeng:
    93
    Fra facebook:

themichael and freddyen like this.
  8. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,152
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ser på Villa Copenhagen med kampanjen over - er det noen triks til å få denne bestillingen til å gå via viatrumf?

Antar også at det er slik at man ikke får cashback for kjøp av gavekort, bare på bookinger evt. betalt med gavekort?

9. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,317
    Bonuspoeng:
    183
    Alle suitene i 6. og 7.etasje i hovedbygget synes jeg er bra (unntatt HC-rom), og spør alltid om å få rom her. Har vært på Norefjell mens det har vært restriksjoner og skjenkestopp, og det har funket bra. Bare ta med alkohol selv. Du må booke spatid, og Norefjell er i motsetning til Farris bad og Son spa kjipe med å gi ekstra spatid selv ved ledig kapasitet. Du får utlevert farget bånd i fht når din "slot" er, så det nytter ikke å jukse. Vi har kommet en time til 30 min før vår tid når vi har sett at det er ledig kapasitet, og det har de ikke sagt noe på.

10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,095
    Bonuspoeng:
    183
    Går vel som vanlig på Viatrumf og legger inn koden i søkefeltet?
    EDEA4732-FAD0-4B67-B081-957A8812374D.jpeg

11. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,095
    Bonuspoeng:
    183
    Rimelig utplukka i april-mai i Oslo med FF-tilbudet…

12. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan dessverre ikke kombinere ViaTrumf med booking via hotellets egen nettside, kun på booking via nordicchoicehotels.no.

Du får Trumf på kjøp av gavekort! ("Det gis også Trumf-bonus ved bestilling av hotellpass og gavekort.")

13. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Tenkte det samme. Men testet.

Og dessverre fungerer ikke 10300 bookingkoden på vanlig nordicchoice siden :(

Jeanette liker dette
  14. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,238
    Bonuspoeng:
    183
    Prøvd booke 2 forskjellige hoteller med familly&fiends x antall ganger. Kommer opp pris og går til betaling, så feiler det :confused:

themichael liker dette
  15. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
    Prisene ser da helt ordinære ut med koden? Eller misser jeg noe her?

16. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,095
    Bonuspoeng:
    183
    Fant lite og ingenting tilgjengelig via Choice sine sider med kode. Men via den andre linken, og da på de «nordic hotels and resorts», så kan man feks finne Amerikalinjen til ca 3800 for en helg, mot rundt 5000 normalt. (Standardrom)

17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,238
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk endelig booket et opphold i cash istedenfor poeng som jeg opprinnelig hadde booket. (var ca halv pris i cash når man regner 10K nc poeng som 666 kr.

Noen som vet hvor langt fram i tid man kan booke med denne kampanjen?

18. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
    Resorts linken viser tilgjengelighet på kalender.

19. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,152
    Bonuspoeng:
    93
    Villa Copenhagen ser ut til å være til 30. des, Funken Lodge mye lengre (finner mai 2023 f.eks)

20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,238
    Bonuspoeng:
    183
    Tenkte på de man booker på nc.no.
    Tittet på Farris som kun er aktuelt lørdager, der var det ikke en lørdag ledig frem til sommeren :(

Del denne siden