Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
    Nei jeg så det samme når jeg sjekket Farris, sikkert blackout pga at de fylles lørdager uansett.
    Skjønner ikke særlig mye av dette "tilbudet" på NCCs egne sider, prisene er jo helt standard og ganske høye spør du meg.
    Red: Korrigerer meg selv her! Skjønte jo ikke at man måtte velge prisen nederst på lista, automatisk kommer Club Price opp. Da ga prisene litt mening :rolleyes:

Last edited: 13. jan 2022
    Jeanette and Maggie like this.
  2. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Denne kampanjen er jo helt flott! I hvert fall på Clarion hotellene i Oslo sparer man til dels nesten 50%.

Nå har jeg lagt inn 8 bestillinger, men kun fem av disse vises i ViaTrumf. Er det noe lurt måte å finne ut av, hvilke bestillinger som ikke ble registrert? Uheldigvis har alle bestillinger akkurat samme sluttsum :rolleyes: (ikke så overraskende når alle netter koster 860,-).

eventyrer and Jeanette like this.
  3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Kan hende jeg har vert litt uheldig, men jeg trives bedre på Scandic sine hotell i Bergen. I Oslo derimot har jeg fått min dose med Scandic og kommer nok til å gå for NC fremover isteden :)

4. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen som har formening om en kan betale for oppholdet med gavekort på denne kampanjen?
    Jeg ser at avbestillingsfristen er kl. 16:00 dagen før ankomstdag. Det er ikke lett å vite om dette betyr at bankkortet blir belastet før innsjekk eller om en betaler for oppholdet etter utsjekk (og dermed kan betale med gavekort)?

5. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Du betaler ved ankomst og du kan bruke gavekort!

upload_2022-1-15_18-52-43.png

eventyrer liker dette
  6. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Klarer dere å få ViaTrumf med denne koden?

Jeg har bestilt åtte opphold på torsdag kveld, der fem stykk ble registrert.
    Så har jeg bestilt to opphold på fredag ettermiddag, og fire tidlig på lørdag. Men ingen av disse dukket opp? Det går jo vanligvis ganske fort. Jeg har brukt to forskjellige nettlesere (uten adblock/cookies slettet) og mobilen i tillegg.

Nå ser jeg følgende på ViaTrumf:
    • Vær oppmerksom på at Nordic Choice Hotels ikke gir Trumf-bonus ved bruk av kupong- og rabattkoder, selv ikke de som tilbys på Nordic Choice Hotels sine egne nettsider.
    Er denne kampanjen utelukket fra ViaTrumf? Jeg ser også at ViaTrumf nå ble redusert til 5,4% (fra 7,0%).

7. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Det fungerer fint å booke kampanjer med ViaTrumf.
    Vilkåret som du viser til er standard for alle butikker på ViaTrumf.
    Men registreringen kan være ustabil når booker flere ganger på kort tid.
    Ideelt sett bør du vente til kjøpet er registrert før du sender ny bestilling.
    Spesielt når prisen er den samme og du ikke vil kunne skille dem fra hverandre.

themichael liker dette
  8. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noe sjanse å få etterregistrert alle bestillinger? Man kan jo sende en henvendelse i ViaTrumf - men kan man da regne med å få poeng?

9. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    Du taper uansett bare 5 minutters arbeide på å etterregistrere. Min erfaring er at det "ofte" fungerer.

themichael liker dette
  10. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, alle mine etterregistreringer har vært vellykket.
    Utfordringen blir å finne ut hvilke bestillinger som mangler og hvilke som har blitt registrert korrekt. Du må kanskje etterregistrere alle sammen.
    Du trenger å vite hvilket "klikk" (klokkeslett) som førte til hvilken bestilling for å etterregistrere bookingene.

themichael liker dette
  11. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Bor (veldig) mye hos Choice, men hadde ikke tenkt over dette før - på innlogget medlemsside på web. Bruker appen mest, og der synes ikke det samme.

Både nyttig og kul info basert på data NC uansett har, og som gjør det lett å booke faste hoteller igjen:

upload_2022-1-16_10-31-52.png

eventyrer, Maggie and freddyen like this.
  12. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Tusen takk til dere to!
    Jeg ser jo en liste i ViaTrumf med tidspunkt og kan avstemme med epostene jeg fikk fra Choice - det får jeg til :). Da satser jeg på at det fungerer.

13. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Intet å finne i Stavanger i det hele tatt i juli med FF0107. Og jeg skal ha totalt 16 netter iløpet av Juli. :(

Får vel vente og se om det kommer noe 3-4-5 x poeng igjen da.

14. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vurderer å bestille rom i påske, men er usikker på datoene. Har noen erfaring om det fungerer å bestille f.eks. 7 netter og deretter be hotellet om å "kansellere" f.eks. de første to nettene? Eller blir da oppholdet omregnet til "fullpris"?

15. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Friends&family er kun tilgjengeleg 90 dagar før ankomst. x)

Maggie liker dette
  16. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,238
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor lenge varer denne kampanjen?
    Kan ikke huske sett friends&family hos Choice før. Nå har jeg kun vært nc hai fra noen mnd etter et vist virus kom da o_O

17. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,317
    Bonuspoeng:
    183
    Pleier å bo på Christiania teater, men er fullt på mine datoer med F&F. The Hub eller Clarion? Hva foretrekker folket? Jeg ønsker meg et fresht rom og god frokost - ellers ikke så nøye. :)

Er NCC gold om det har noe å si i fht om det ene hotellet er mer rundhåndet med oppgraderinger enn det andre.

Last edited: 16. jan 2022
    tobeornot999 liker dette
  18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Clarion. Hub er større men mindre hyggelig av samme grunn :)

Sammenlignet med Christiania Theater, som jeg liker også - så er begge to mye større og mindre personlige.

De oppgraderer som regel på både Hub og Clarion.

Baldrick and themichael like this.
  19. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,317
    Bonuspoeng:
    183
    Da blir det Bjørvika denne gangen :) Må si jeg gleder meg til Sommero åpner, men veldig usikker på hva jeg synes om interiøret. Litt "spesielt" kanskje. Men prima lokasjon for oss som liker oss best på Oslo vest ;)

20. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Et godt valg! Du vil like Clarion.

Og spør dem pent om en god oppgradering, hvis den ikke er synlig allerede i appen dagen før (som den oftest er). Da blir det nok bra :)

Sommero blir spennende å prøve, men det er et stykke frem i tid fortsatt. Så langt har de vel bare sagt "høsten 2022".

themichael liker dette

Del denne siden