Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,612
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk tildelt et romslig Superior-rom samtidig som jeg kontaktet hotellet og ba om sprinkelseng. Opprinnelig booket standard dobbeltrom på poeng og gullstatus.

Som en ekstra prikk over i-en fikk junior utlevert en kurv med leker og badekåpe i rett størrelse.

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk faktisk svar fra hotellet for et par timer siden. De oppgraderte til familierom gratis og skal ordne sprinkelseng :)

haifinn and trygveat like this.
  3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Frister jo faktisk litt å leie ut leiligheten i Oslo i sommer og hive meg på dette :D
    Er vel nok hotell i Oslo-området til å dekke opp dette..

eventyrer and holmen like this.
  4. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,010
    Bonuspoeng:
    113
    Er det bare meg eller er sommertilbudet betydelig dårligere i år enn i fjor? Nesten bare comfort og quality..

Grooo, Staralliance and themichael like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,225
    Bonuspoeng:
    183
    Det er veldig mye dårligere. For min reiserute gir det lite mening å kjøpe klippekortet i år.

6. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Det er nok dårligere siden de ordinære bookingtallene forventes å være langt bedre enn de to foregående årene.

7. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,010
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg var i utgangspunktet overrasket over at de kom med noe i hele tatt, men skuffende likevel da jeg så hvor skralt det var:confused:

Staralliance liker dette
  8. Jorgen44

Jorgen44 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    18
    Spørsmål angående sommertilbudet
    Forstår jeg det riktig, at man ikke får fordeler som feks. sen utsjekk og oppgraderinger ved bookinger på My Summer Treat?

"Du opptjener også en kvalifiserende natt per overnatting. Øvrige medlemsfordeler er ikke inkludert."

9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,245
    Bonuspoeng:
    183
    Stemmer. Det står under vilkårene. Kikket selv på dette 7dagers kortet i går og fant ut at det har veldig liten verdi. I tillegg bør man se listen av samtlige hoteller som er med. Listen er generelt veldig dårlig og i tillegg er flere av hotellene ramset opp med moderat rom.

10. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, jeg kastet meg rundt, tok opp tilbudet da mailen kom, kikket litt på vilkårene og hotellene. Og droppet hele ideen når jeg så hvor dårlig utvalget var.

Det var billige netter (850 kr pr natt med 7-dagers kortet), men på såpass dårlige steder at det ikke er interessant i mine øyne.

Emma, Maggie and CowboyDan like this.
  11. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,245
    Bonuspoeng:
    183
    I fjor kjøpte jeg kortet når det kom ut. Bestilte 10 dager på Villa København. Endte opp i en suite hele oppholdet til en verdi i følge nettsiden deres til ca 70K NOK.
    Fikk maksimalt utbytte av fjorårets pass:)
    Årets pass er dessverre ikke aktuelt en gang, utrolig hvordan vinden har snudd o_O

eventyrer, Baldrick and Emma like this.
  12. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,676
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, nei det har vært særdeles skuffende altså. Hadde jo sett for meg det du skisserer, med masse konfetti i tillegg! :p
    Det som faktisk ER skuffende, er at jeg ikke engang har fått en standard e-post som gratulerer med lifetime..(Har til og med sjekket spam-folderen..) Fikk jo det ved Gold lifetime i 2019. Kanskje de har tatt "en SAS", og forbedret det bort? :p:rolleyes:
    Eventuelt så er det noe forsinkelse i systemet til NCC som gjør at det ikke er trigget noen e-post ennå, men det er jo allerede over 2 uker siden jeg bikket over grensen.. Får vente i spenning litt til..

eventyrer and tobeornot999 like this.
  13. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Noen med NCC platinum som vet om man får trent på STERK Hasle uten å bo på Quality Hasle Linie? Flytter til nærområdet om noen måneder og det hadde jo passet utmerket.. :)

pongi13 liker dette
  14. CowboyDan

CowboyDan Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    33
    Selv de som bor på hotellet må betale for å trene der :(. Jeg jobber i bygget ved siden av, og vi har stadig besøkende som bor på hotellet.

15. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Hm, jeg trente der da jeg bodde på hotellet - kostnadsfritt.

16. CowboyDan

CowboyDan Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    33
    Stemmer nok det og. Men såvidt jeg har forstått gjaldt det ut 2021.

17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Skuffende! Men det tok jo litt tid med konfetti da vi/du/jeg/man passerte lifetime gold også såvidt jeg husker.

Jeg er 3/4 til platinum lifetime nå, så innen jeg kommer dit håper jeg å høre at du har fått feiringen du fortjener! :)

18. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,347
    Bonuspoeng:
    183
    Antar 4000 poeng (som er total saldo) som går ut på dato nå ikke kan brukes til noe som helst?

19. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    CowboyDan and milehigh like this.
  20. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,347
    Bonuspoeng: