Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. duppsko

duppsko Medlem

Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet om man må betale ved booking, dvs. velge en prepaid rate for å få viatrumf (og forsåvidt triple jordbærpoeng)? Member price kan man jo velge å betale på hotellet..

2. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,428
    Bonuspoeng:
    113
    Du trenger ikke å velge prepaid nei.

duppsko liker dette
  3. Eni99v

Eni99v Nytt Medlem

Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk et brev her i posten med nytt Strawberry Mastercard - her står det i brevet at det er tripple poeng på alle kjøp på hotellene frem til 31. juni - kan det gjelde bookinger óg? I eksemplet er det restauranten

4. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,694
    Bonuspoeng:
    113
    Strawberry har utvidet triple poeng-kampanjen til å gjelde ut dagen i dag. Etter alle problemene med å booke i går, så skulle det nesten bare mangle..

upload_2023-6-9_8-35-22.png

5. Joraun

Joraun Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    13
    Noen som vet om man kan dele opp betalingen på overnattingen når man betaler på hotellet? Dvs trekke et visst beløp fra et kort og resterende på et annet?

6. okolbu

okolbu Nytt Medlem

Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    18
    Har betalt med både gavekort og vanlig kort, så skulle tro at to kort vil fungere fint.

7. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen måte og få opp prisen for hoteller i Danmark for NOK istedenfor DKK?

Ser ut som bonuspoengene man opptjener hos Strawberry er basert på samme ratio uansett om man bruker NOK eller DKK selv om det er en ganske stor kursforskjell, kunne man betalt med NOK så hadde man jo fått ende flere poeng, spesielt nå om dagen

swib liker dette
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,366
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har testa takterrassen på Farris bad?
    Har overnatting om en uke, og det er meldt knallvær. Ønsker å få tak i solsenger på takterrassen, men finner ikke noe info ang dette? Hørt noe rykter om stiv pris for de beste sengene, men finner altså ikke noe info om hvordan reservere disse.

9. CecilieL90

CecilieL90 mye vil ha mer...

Likes mottatt:
    118
    Bonuspoeng:
    33
    Vi har vært på takterrassen hos Farris Bad to ganger, men jeg kan ikke huske å ha sett noen solsenger altså. Her er det fult mulig jeg har oversett noe, eller at når vi har vært i mai og tidlig juni så har ikke sesongen vært helt på plass enda.

Folk flest satt med lounge stemning og nippet til noe drikke. Noen i vanlig klær og andre i morgenkåper.

Dog var det veldig fint å gå fra spaet og inn i uteområde til restaurant. Der fant vi noen gode stoler ytterst mot sjøen. Hev bena opp på 'terrassenivå over' og satt meget deilig i bikini. Det gjorde flere, dette var rundt lunsj tid

Maggie and haifinn like this.
  10. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Høres ut som at du snakker om den på bakkeplan og ikke den nye på taket?

11. CecilieL90

CecilieL90 mye vil ha mer...

Likes mottatt:
    118
    Bonuspoeng:
    33
    Ja, helt sist snakker jeg om bakkeplan og restaurant. Men heis opp til noen av suite på toppen har vi vært par ganger, både i fjor og ved første åpning i påska i år. De kan ha gjort mer utav den siden den gang altså..

Attached Files:

12. haifinn

Likes mottatt:
    14,366
    Bonuspoeng:
    183
    Snakket med de på Farris Bad i dag. De har fjernet solsengene på taket, og kjører lounge-stil. Sittegrupper m mulighet for mat og drinker. Fikk oppgradert til junior suite i topp etg med veranda mot stranda, og det skal visst være 5 meter å gå til takterrassen. Det er meldt knallvær, så det gledes:D

CecilieL90, Spielhaug, EndreD and 4 others like this.
  13. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    934
    Bonuspoeng:
    93
    Det utgår kanskje (litt avhengig av svar) denne gangen, men hva står det på kvittering når oppholdet blir betalt med gavekort? Var utestengt fra bookingsystemet til jobb en liten periode som heldigvis klaffet perfekt med trippelkampanje og 9,7% VT for resten av Q2 og Q3, men glemte å kjøpe gavekort for å maksimere. Ser bare for meg at det blir litt protester for å få igjen utlegg om det kommer frem på kvitteringen at det er betalt pr gavekort:rolleyes:

14. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Det står "Gift WEB" eller "GIFTCARD" på kvitteringen. Dette varierer tydeligvis litt.
    Ellers er kvitteringen helt lik en vanlig hotell kvittering med resevasjonsnummer, ankomst, avreise dato, Navn, etc.
    Jeg vil tro mange arbeidsgivere vil godkjenne en regning betalt med gavekort, men det vil alltid være noen som er vanskelige....

15. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Regner ikke med at det er noen doble fordeler dersom begge som skal sove på rommet har status? F.eks hver sin gratis brus, eller hver sin restaurantkupong?
    Begge får jo gratis kaffe da:D

16. haifinn

Likes mottatt:
    14,366
    Bonuspoeng:
    183
    20230617_124017.jpg Da har vi vært på Farris bad. Kan bekrefte at det er to doble solsenger til fri avbenyttelse på takterrassen. Førstemann til mølla. Er to utedusjer også. Deilig i monstervarmen i går. Viste 47 grader i sola på badetermometeret.

Last edited: 18. juni 2023
  17. Shankly

Shankly Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Kan man i prinsippet, hvis man har et opphold på et hotell der mobil inn- og utsjekk er mulig, unngå å være der fysisk, men utføre sjekkingene fra mobilen et annet sted i landet og likevel få poengene (i dette tilfellet triple) registrert?

18. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    93
    Tror absolutt dette skulle la seg gjøre; selv har jeg til og med sjekket ut ved å sende e-post til resepsjonen.

Ser likevel for meg at dette blir svært kostbare poeng om man ikke har til hensikt å bruke rommet :)

Shankly liker dette
  19. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    Kanskje gjør han det for å få poeng selv der andre skal overnatte?

20. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Har fått dobbelt brus, men ikkje kvar sin restaurantkupong.
    Men dobbelt brus trur eg er litt opptil den som er i resepsjonen. Har også fått det når eg har reist med born

Baldrick liker dette

Del denne siden