Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,964
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som vet hvor lang tid det tar fra poengene som bikker en over til Gold til Platinum (100.000) kommer inn, til det vises at jeg er blitt Platinum?

2. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,119
    Bonuspoeng:
    183
    Det tok en dag eller to for min del nå i starten av måneden. Du får en e-post også om at du har nådd et nytt nivå.

3. Audi_a4

Audi_a4 Gladlaks

Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    God dag kjære meinighet! Eg driv og planlegg ein tur på harryhandel ilag med madammen i mars (ja, sånt er stort for oss som har busett oss heilt i vest og krev nøye planlegging!)
    Må koste på oss ei natt eller to på hotell, men kva skal skal ein velje på dei kanter? Riviera i Moss virka so eit bra alternativ, eller kva med Quality i Sarpsborg eller Fredrikstad? Evt. Clarion i Halden?

4. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,021
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er reiseruten? Og må det være Østfold eller kan være over grensen eller Oslo?

5. Audi_a4

Audi_a4 Gladlaks

Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Planen var å bu i Østfold, evt øve grensa. Hotella i Oslo er eg velkjend med, so må prøve noko nytt.

6. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,659
    Bonuspoeng:
    183
    Ser de har kampanje med 3-retters middag og overnatting til 1990 for 2stk. Står vel ikke helt eksplisitt, men om en booker for 2 netter så er det vel middag begge dagene right?

7. zup

zup Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ble nettopp trukket fra 10 000 poeng med meldingen "korrigering av velkomstbonus". Andre dette har skjedd med? Jeg tegnet avtalen med mc-kort i fjor da det stod på nettsiden / betingelsene at man fikk 20 000 poeng i velkomstbonus, samt automatisk gull-status. Ser at de har sluttet med denne kampanjen og startet en med 10 000 i bonus og automatisk sølvmedlemsskap, men denne endringen skjedde en stund etter at jeg hadde fått kort osv. Jeg fikk automatisk gull, samt 20 000 poeng i fjor, men i dag trakk de plutselig 10 000 poeng fra meg ut av det blå som en korrigering. Rart. Sendte en mail til kundeservice for å høre

8. Amhtravels

Amhtravels Nytt Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Samme har skjedd med meg og. Si gjerne fra hva de svarer.

9. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Dere som bruker GBIT til å få transaksjoner til å havne på doble-poeng-helger, hva gjør dere når fakturaen på det opprinnelige kredittkortet forfaller og det ennå ikke er kommet doble poeng på Strawberry/SAS MC? Betaler dere fakturaen og så når dere får refund fra Curve så tar dere pengene ut fra kortet?

10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,740
    Bonuspoeng:
    293
    Det var vel det som var vanlig ja. Evt bruke et debit-kort som midlertidig kort for å enklere få tatt ut pengene igjen etterpå. Men nå som SAS Mastercard slutter å gi poeng på Curve-transaksjoner fra 06.02 så har ikke det så mye å si lenger :(

Sikiduck liker dette
  11. toringem

toringem Guest

Noen som vet om Strawberry kjører kampanjer med doble poeng på mastercardet, utenom juli og desember?

12. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    437
    Bonuspoeng:
    63
    Siste åra har det kun vært i juli og desember.

13. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    812
    Bonuspoeng:
    113
    I de årene jeg har hatt kortet har det alltid vært hele juli og hele desember, men aldri noe mer enn det.

14. zup

zup Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3

Fikk ikke noe særlig fornuftig svar her..

15. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    93
    Regner med at du søkte om kortet under kampanjen, tok du skjermbilde eller kan vise til f.eks wayback machine som du kan legge ved for dokumentasjon? Jeg tar alltid skjermdump av kampanjer for å ha i bakhånd til disse tilfellene.

16. zup

zup Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg tok dessverre ikke skjermdump nei, tenkte ikke de skulle være så sleipe som de er nå :p. Finnes kun wayback fra juni sist, men den teksten var annerledes enn den jeg så da jeg søkte om kampanjen. Kanskje det står noe i avtalen som ble signert da jeg søkte? Hvis det er mulig å opparbeide den da.

17. Raffen

Raffen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg kjenner kun Quality i Sarpsborg og Fredrikstad. Begge har god frokost. Det i Sarpsborg har alltid en ansatt som lager omelett og de har stekte egg.. Hotellet i Fredrikstad er nyere og har finere rom pluss det ligger i byen. Hotellet i Sarpsborg har stor parkeringsplass til 60 kr døgnet og hotellet ligger vegg i vegg med E6 utenfor Sarpsborg slik at det er kort vei til Sverige. Det i Sarpsborg har badeland (mange barnefamilier i helgene) og Spa (massasje) mener jeg å huske.

Audi_a4 liker dette
  18. Erik_B

Erik_B Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Slik jeg leser det er 1trumfkrone lik 15 strawberrypoeng?

Hvor mange poeng trenger man for en natt?(mener jeg så 7500poeng ett sted?) men virker litt snaut. Hvor mange poeng må man ut med for en bra natt eller weekend?

19. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    93
    Korrekt antatt med 15p/trumfkrone. Bonusnetter varierer fra fra 7500 til 40000 poeng per natt avhengig av hotell, ikke regn med å få noen av de mer eksklusive for lave summer.

freddyen and eventyrer like this.
  20. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    93
    Fra mail mottatt i dag:
    upload_2024-1-23_20-2-23.png

Grooo, Spielhaug, holmen and 2 others like this.

Del denne siden