Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Lundinho

Lundinho Nytt Medlem

Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    Heisann, nytt medlem her!:) Kanskje et dumt spørsmål men... er i dag bare 3200 poeng unna platinum, må jeg få de poengene innen 31 desember? Eller spiller det ikke noen rolle?

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,756
    Bonuspoeng:
    293
    Du må tjene de innen din opptjeningsperiode er over. Det er ikke nødvendigvis 31. Desember.

Du kan gå til Poenghistorikk i appen. Medlemsperiode der er det du må forholde deg til.

Lundinho liker dette
  3. Hogard

Hogard Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg var bekymret for det samme, men det har gått fint ved alle anledninger hvor jeg har informert om det i resepsjonen ved ankomst. Detaljene vedrørende bookingen i appen har oppdatert seg med riktig antall gjester, og viatrumf samt 3X-poeng har kommet inn riktig hver gang.

eventyrer and livinspeed like this.
  4. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,197
    Bonuspoeng:
    113
    Når vi først er inne på endring av bookinger under kampanje.
    I løpet av oppholdet dukket det opp noe som gjorde at jeg måtte reise en dag tidligere, resepsjonisten ordnet penger tilbake for natten jeg ikke brukte og i tillegg fikk jeg faktisk 3x på det jeg betalte.
    Usikker på om dette funker på alle hotell, men grei måte å ordne det på om man plutselig trenger å korte ned oppholdet.

livinspeed liker dette
  5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,927
    Bonuspoeng:
    183
    Baldrick, Liza, paron and 8 others like this.
  6. Sofcha

Sofcha EBD/NCPLATINUM

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    33
    Hei!
    Noen The Hub veteraner som kan guide meg til det beste deluxe rommet?
    I appen får jeg mulighet til å velge rom, så om det er noen forskjeller her tar jeg gjerne tips!

7. Sofcha

Sofcha EBD/NCPLATINUM

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    33
    Svarer meg selv ringte inn og nedgraderte meg selv til ett av deres julerom. Tror det er morsommere for 6 åringen enn en balkong og sittegruppe

jonss, eventyrer, petrate and 3 others like this.
  8. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Hei!
    Noen som vet hvordan man tar ut/overfører penger ut fra Strawberry Mastercard/Spendwise? Altså penger som er betalt inn for mye. Finner ingen alternativer for det i appen.

9. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,756
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan sende sikker melding med kundeservice fra appen. Alternativet er å ta ut pengene i minibank, men det er jo dyrt. Evt kan du betale inn penger til Revolut og overføre til konto, men det medfører jo også et gebyr etter at Revolut sluttet å bruke innenlands overføring i Norge.

10. Lundinho

Lundinho Nytt Medlem

Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg skal booke en bonusnatt i Oslo på nyttårsaften, har 20.000 poeng å bruke. Hvilket hotell ville dere ha valgt? Clarion Hotel Oslo?

Har bare erfaring fra The Hub men den er 5000 poeng for dyr akkurat nå.

11. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    812
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ville være tilbøyelig til å si at du skal spare halvparten av poengene dine til en annen gang, og booke Comfort Børsparken. Her får du en veldig sentral beliggenhet, og jeg ser at de i skrivende stund har tilgjengelige bonusrom nyttårsaften.

Jeg vet ikke hvilken status du har, men jeg har i hvert fall som Platinum vært heldig og fått rom i 8. etasje med egen altan og flott utsikt mot Operaen (det optimale er rom 801). En annen gang fikk jeg et stort flott rom lenger ned i etasjene, men uten utsikt.

Frokosten er OK, og alt i alt tror jeg du kommer til å trives her.

jonss, furlong, Teknolai and 3 others like this.
  12. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    157
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet hvorfor status ikke oppdaterer seg? Har nå 102 k poeng i opptjeningsperioden i følge appen, men fortsatt gold etter 48t

13. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,738
    Bonuspoeng:
    183
  14. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    63
    Eneste ulempe med Børsparken er frokosten, veldig enkelt og de har gruppetimer i underetasjen, det er ikke spesielt hyggelig med crossfit musikk i bakgrunnen når man spiser frokost kl 7.

Lundinho liker dette
  15. Lundinho

Lundinho Nytt Medlem

Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg skal bo på Amerikalinjen fra 29-31 så en liten nedgradering blir det i så fall hehe. Sendte en mail til Børsparken og spurte om rom 801 eller tilsvarende var ledig den natten og om det var mulighet for oppgradering til det om jeg bestilte, det svarte de var mulig. (Blir platinum ila oppholdet på Amerikalinjen)

Last edited: 22. des 2023
    livinspeed and Wanderlust like this.
  16. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,927
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har en booking på Norefjell Ski&Spa fra i dag og til den 27.desember som jeg ikke får benyttet.
    Suite. 2voksne og 2barn. 4618,-
    Tilsvarende booking koster ca 9K, om man booker online nå.
    Om noen ønsker overta denne bookingen, ta kontakt på pm.

Jeanette liker dette
  17. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Helt enig i børsparken. Digger romene i 8 etg med utsikt

Lundinho and eventyrer like this.
  18. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,927
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg booket et poengopphold men det ble aldri synlig på poengoversikten.
    Jeg er 99,99% sikker på at poengene ble trukket i forbindelse med bookingen. Jeg husker jeg stusset over at det ikke kom opp i oversikten.
    Nå nylig avbestilte jeg dette oppholdet og ingen poeng ble ført tilbake.
    Kundeservice mener at poengene aldri ble trukket i første omgang.

Noen her inne som har hatt samme problemstilling?

19. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    910
    Bonuspoeng:
    93
    Kan du bla deg nedover til kjøpsdato og se om poengene blir trukket? Kan være mange sider å bla hvis det er lenge siden, men det burde jo komme fram der.
    Har aldri opplevd at poeng ikke blir trukket ved booking, men opplever ofte at de ikke kommer automatisk tilbake ved avbooking. Og har også opplevd å få dobbelt tilbake noen ganger...

Emma and eventyrer like this.
  20. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,213
    Bonuspoeng:
    93
    Hører gjerne om nyere erfaringer med trening på Strawberry hotellene (sentralt) i Oslo. Spesielt interessert i info om hvor de beste tredemøllene er...

Testet selv The Hub rett før jul og var fornøyd med det, er som nevnt garderobe, dusj og relax tilgjengelig.
    Treningsrommet på Amerikalinjen ser innbydende ut på bildene, er det er godt alternativ hvis man vil ha en treningsøkt uten å bo der? Har de garderobe og dusj f.eks?

Del denne siden