Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    161
    Bonuspoeng:
    43
    Nå sitter jeg med typ 13k bonuspoeng, og trenger 15k på en natt på et spesifikt hotell jeg kunne tenkt meg innen et par måneder.

Vil jeg nå ikke kunne tjene opp de siste 2k poengene med strawberry MC, og må jeh heller da konvertere alle poengene til Spenn, for å så booke når jeg har tilstrekkelig med Spenn fremfor poeng? Jeg gjorde kjøp i helgen som vil gi meg de 2k manglende poengene, men det er kanskje akkurat nå den 19. at de heller bli automatisk konvertert til spenn fremfor poeng?

Er veldig forvirret over overgangen så tar gjerne i mot litt pekepinner. Jeg har for øvrig platinumstatus om det skulle ha noen effekt for booking med poeng/spenn.

Edit: jeg ser at man IKKE kan konvertere poeng til spenn, som er frustrerende. Er da beste mulighet for meg å kjøpe gavekort med 13k poeng og så bruke det for å booke en natt sammen med bruk av spenn?

2. Duderini

Duderini Lonesome Traveler

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    18
    Det blir ikke noe konvertering mellom spenn og jordbærpoeng sier de fra hovedkontoret.

Jeg antar at Strawberry MC bare gir spenn fra i dag av (har ikke testet det selv).

Men overføring fra trumf fungerer fremdeles, så her trenger du bare å konvertere ~135 trumfkroner for å få de ~2000 jordbær-poengene som du trenger. ;)

turaga008 liker dette
  3. interface87

interface87 Medlem

Likes mottatt:
    389
    Bonuspoeng:
    63
    Bruk trumf!

turaga008 liker dette
  4. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    811
    Bonuspoeng:
    93

Jeg tror overføring fra Trumf fremdeles er åpen, så kanskje kan du skaffe dine 2.000 poeng der?

turaga008 liker dette
  5. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    161
    Bonuspoeng:
    43
    Takk til alle tre, da blir det trumf ja! Det sparer meg mye hodebry, takk igjen :)

interface87 and Duderini like this.
  6. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,011
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg beregnet verdien til 0,1 kr pr spenn opptjent med Norwegian, så da kan vi vel slå fast at verdien er omkring 0,10 til 0,15 da.

Når både Strawberry og Norwegian nå går til dynamisk spenn-prising i tillegg, blir det ikke veldig mye moro tilbake i noen av programmene.

7. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,681
    Bonuspoeng:
    293
    Norwegian har strengt tatt dynamisk prising fra før med Cashpoints også, siden disse er lik en krone og flybilletten varierer i pris

8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,011
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, enig i det på billig-billetter.

Men på Flex som jeg bare bruker hos dem er en pris en pris, uten noen dynamikk.

Del denne siden