Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. CecilieL90

CecilieL90 mye vil ha mer...

Likes mottatt:
    102
    Bonuspoeng:
    33
    Skal ha en natt i Kristiansand lørdag til søndag på Ernst. Sendte en epost i dag med ønske om badekar på rommet og fikk en hyggelig epost tilbake at jeg hadde blitt tildelt rom 301, juniorsuite med badekar. Deilig!

Noen som har bodd på disse? Ser på bilder at juniorsuitene her egentlig er litt små? Og ser ut som nærmest vanlig rom, med sofa osv. Men hey, badekar er uansett megadeilig.

Gleder meg og håper jeg blir positivt overrasket.

CalleAnka121, jgroneng and Emma like this.
  2. CalleAnka121

CalleAnka121 Aktivt medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Husker jeg feil eller skal man ha bonuspoeng på mat/drikke som settes på rommet og betales ved utsjekk?

3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,897
    Bonuspoeng:
    183
    Ja. Ny og unyttig "fordel" etter min mening.

Sikkert hyggelig for den som får gavegull, og som kanskje bor på Strawberry et par ganger i året. Og tydeligvis bor for lite til å oppnå gull på egen hånd.

Men komplett unyttig for selve platinum-medlemmet. Som bor masse i kjeden, og som mye heller ville hatt fordeler som var der før med sen utsjekk eller sen avbestilling osv

CecilieL90, Emma, eventyrer and 3 others like this.
  4. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,897
    Bonuspoeng:
    183
    De har varierende størrelser på jr suite på Ernst.

Jeg fikk et veldig romslig rom flere ganger over en periode jeg var der mye. Husker ikke rom-nummeret, dessverre.

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,661
    Bonuspoeng:
    293
    Den eneste nytten er hvis man reiser flere og skal ha mer enn et rom. Da får man statusfordeler på begge rommene. Tilsvarende hvis man gir bort gullkort som diamant hos SAS. Har partner gullkort slipper man å gjeste dem inn og kan ha med opptil to barn/andre familiemedlemmer/venner/etc når man reiser fra en flyplass SAS ikke har egen lounge

tobeornot999 liker dette

Del denne siden