Jeg sendte en klage gullmailen på at jeg ikke var imponert over at jeg kun hadde blitt oppgradert på 1 av 8 opphold på 6 uker. Gullmailen ringte meg opp senere og beklaget at jeg ikke hadde blitt oppgradert. Jeg forklarte at jeg forventet ikke oppgradering vær gang men at en og annen gang hadde vært hyggelig. Idag fikk jeg mail fra hotell direktøren, der hun lovet oppgradering på alle oppholdene jeg hadde booket pr dags dato hos dem. I tillegg fikk jeg mailadressen hennes og hun ba meg gi henne tilbakemelding i fremtiden om ting ikke var som de skulle.
Sitat:
"Hei Logiflyer,
Tusen takk for din tilbakemelding etter opphold her hos oss på Comfort Hotel Børsparken.
Jeg er så lei meg for at du ikke har fått de godene du skal ha som gullmedlem hos oss.
Det er ikke slik det skal være, og du skal vite vi setter stor pris på deg som medlem i Nordic Choice Hotels, og spesielt for oss å ha deg som gjest her på Comfort Hotel Børsparken.
Jeg ser du er booket inn 4 ganger nå i august, og skal personlig sørge for at du får både mineralvann og oppgradering.
Ta gjerne kontakt med meg direkte om du skulle oppleve noe av samme sorten/noe annet fremover.
Jeg er ny direktør på hotellet, og setter SÅ stor pris på tilbakemeldinger slik som denne - det er gull verdt, og hjelper meg med vite hva vi skal fokusere på, hva vi skal gjøre mer og mindre av.
Min mailadresse er xx - ikke nøl med å ta kontakt.
Ønsker deg en god helg videre, vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake på mandag!
"
Jeg er veldig positivt overrasket over NCC kundebehandlingen og at dette er langt over hva jeg hadde forventet. Det er er ting som dette som gjør at man velger å bli lojal hos en kjede.
Vis alt...