Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. interface87

interface87 Medlem

Likes mottatt:
    384
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, hva skjer? Har blitt trukket poeng eg og :mad:

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,255
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har omtrent gitt opp forstå meg med nc poeng..

tobeornot999 liker dette
  3. Peregrin

Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Tipper de har oppdaget at de har feilaktig har gitt triple poeng for bookinger utenom kampanjen. Jeg har i alle fall mistet de triple poengene jeg feilaktig mottok etter siste opphold (som IKKE var booket på triple poeng-kampanjen).
    Disse poengene bidro til å få meg tilbake til Platinum. Foreløpig ser det ut til at jeg beholder statusen.

4. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Ser at det har vært noen negative korrigeringer hos meg også. Stemmer sikkert, gidder ikke gå gjennom med lupe. Om jeg hadde vært NCC i disse tider, hadde jeg nok bare sendt en e-post til alle kunder med: "Oops, tidlig julegave fra oss", så hadde de fått en haug med goodwill. Kanskje til og med litt positiv presseomtale.
    Begynne med minuser på kontohistorikken (som ikke forsvinner) - det er bare smålig og stusselig. Økonomisk sett er det snakk om peanuts, som enkelt kunne vært bokført på markedsføringsbudsjettet.

tobeornot999, Bolle and andkri58 like this.
  5. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Lå en konvolutt med Choice-logo i postkassa i dag, men det var visst fakturaen på årsavgiften. Får ringe dem og høre.

6. andkri58

andkri58 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Nå som Choice har forlenget status programmet sitt 1 år, vil det si at du beholder opptjente netter og lettere kan oppnå bedre status?

7. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,491
    Bonuspoeng:
    113
    Kvalifiseringsperioden blir ikke forlenget. Nordic Choice sørger for at du beholder status om du ikke skulle klare å rekvalifisere selv. Du begynner altså fra scratch når din nåværende periode er over.

8. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Det er det som er trekt her i gården også.

9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,097
    Bonuspoeng:
    183
    Doble poeng på NCC MC fra 15.november og ut året. Triple poeng i samme poeng på hotellovernattinger.

10. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Er 10k poeng standard når en anskaffer NCC MC? Mener de en periode ga gull status i tillegg? Noen formening om det kommer tilbake?

11. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,255
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man betale med ncc mc gjennom appen ved utsjekk uten at man mister noe poeng på det? Med tanke på at man tjener mer poeng ved at man fks setter restauranten på rommet en betale direkte med kort i restauranten. Noen med erfaring?

petrate liker dette
  12. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,491
    Bonuspoeng:
    113
    Disse ekstrapoengene er knyttet mot Nordic Choice Club og de gis uavhengig av hvordan du gjør opp regningen (i app/resepsjon - med NCC MC/annet betalingskort). Det viktigste er at du setter måltidet på rommet.

Så får du selvfølgelig ekstra poeng ved betaling med NCC MC og det skal i teorien fungere uavhengig av om du betaler i APP, resepsjon eller restaurant.

Jeg gjort dette selv, men beløpet var så lite at jeg ikke brukte tid å sjekke at alt ble rett med tanke på poeng. Om regningen er stor bør du dobbeltsjekke. Poengsummen skal i teorien bli prisen på måltidet minus drikkevarer.

4.2. Ved opphold i Norge og Danmark gis det ett bonuspoeng pr. betalte krone på restaurant (kun mat) som er tilknyttet hotellet på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ eller våre frittstående hoteller (ikke PS Hotel). Regningen må settes på rommet og betales ved utsjekking, og summen er begrenset til 4 000 bonuspoeng pr. opphold. Med opphold menes det enkelte medlemmets sammenhengende netter ved det aktuelle hotellet. Poeng for restaurantbesøk kan ikke opptjenes på de Collection-hotell som finnes innenfor Clarion Hotel®.

Last edited: 15. nov 2020
    Maggie liker dette
  13. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,255
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for svar.

Genialt at man kan betale i appen direkte.
    Eneste kjipe er om man tar ut sitt gratis mineralvann per natt. Dette har jeg alltid måtte påpeke i resepsjon ved utsjekk, så blir det fjernet. Synd det ikke automatisk fjernes gjennom statusnivå i appen.

freddyen liker dette
  14. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Får man triple poeng på gavekort også?

15. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Jøje meg, det var litt av en overraskelse! Fikk akkurat denne på mail fra Choice og jeg er ikke engang i nærheten av å kvalifisere til Platinum. Jeg er sølvmedlem nå og har hatt under fem opphold på Choice siste året.
    Har bekreftet at jeg er oppgradert også, via profilen min. Merkelige greier.

Choice.JPG

16. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Det er fordi du er viktig for dem! Står jo på bildet. :p

17. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    :D Kanskje mine tre-fire-fem opphold siste år er nok til at jeg ligger helt i toppsjiktet? :D

Eddie47, Sunnfjordingen and holmen like this.
  18. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,255
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer.
    Kan jo være en bug i systemet til nc, jeg har nylig blitt trukket poeng tilbake når jeg hadde rundet 90K poeng.

19. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det er vel en fare for at jeg mister denne statusen like fort som jeg fikk den. Men men.

Maggie liker dette
  20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,255
    Bonuspoeng:
    183
    Er nok for godt til å være sant, aldri hørt om at de gir ut platinum nivå annet en gjennom enten 100K poeng eller 60 kvalifiserende netter i medlems perioden. Evt når man når lifetime platinum.
    Men om du beholder den er det bare ren bonus :D

Last edited: 16. nov 2020
    Travellingalf liker dette

Del denne siden