De bryr seg ikke om sine kunder lenger. Jeg føler meg truffet, og om min rådgiver ikke faller for mine behov, er jeg nødt til å begå utroskap med dems fiende
DNB PB, 2 millioner i rammelån, innenfor 60% av boligens verdi. Klagde over høy rente til kundebehandler, fikk 2.15%. Det kan jeg leve med. Ingen spesielle medlemsskap. Som argument brukte jeg prisliste til nordea og beregning fra bulder bank. Flott at DNB matcher, men hadde jo såklart vært bedre om de var mer proaktive på å være best. Skjønner jo at de tjener mye på late kunder som ikke bryr seg om 1% forskjell.
Da fikk en endelig svar fra min Saga rådgiver : 75% belåning 1,85 nom. vi forsetter hos DNB, ble 1000 kr mindre i mnd Til neste kamp...
Nei ikke ramme, har en plan med fastlån avtale når Norge AS sender inflasjonen til himmels, derfor har en melket max det jeg kan få . 1,85 er helt innenfor. Dette vil ikke frarøve nattesøvnen for min del. PS. jeg forvalter pensjon og sparepenger selv. Helmax alt har en plan
Noen som har fått lavere enn 1,95 % hos DNB PB. Rammelån innenfor 60 %, 6,8 mill i lån. Vurderer bytte til DB.
I mer eller mindre samme posisjon og på vei over til DB, eneste er at siden de ikke tar Mobil BankID så blir det noen dager forsinkelser
Manglende BankID på mobil er en av Danske Banks svakheter, samt en helt avleggs nettbank. Hadde det ikke vært for renta, hadde det blitt en annen bank.
De tilbyr en mobilapp som gjør sånn ca. det samme, men det er ikke den ekte BankID på mobil-løsningen. Mao. må 4G eller WiFi være aktivert.
Sitter med en følelse av at DNB benytter muligheten til å kaste ut kunder fra PB som ikke er lønnsomme nok, det vil si de som ligger og vaker rundt kravet for å bli PB. Altså, hvis du kun har lån og innskudd er ikke PB interessert i deg. Jeg fikk iallfall den følelsen Tok ikke mer enn 20 sekunder å skrive "flytt meg til Saga og gi meg 1,85% i rente". (ikke helt ordrett altså, men noe i den duren). Slipper også det nye gebyret som PB har innført. Er forresten en del interessante innlegg i denne tråden. 1) DNB driver ikke veldedighet og 2) ikke fornøyd? bytt bank