Samletråd Curve/revolut/SAS TW/N26/+++

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av drsyk, 03. des 2018.

  1. grimfandango

    grimfandango Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Det er korrekt. Du kan enten laste Revolut via Curve eller bruke TW sitt virtuelle kort direkte i Payr.
     
    Last edited: 16. febr 2019
    Gullars liker dette
  2. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,091
    Likes mottatt:
    4,801
    Bonuspoeng:
    113
    Men TW virtuelt gir vel uansett bare 2 EB, mens hypotesen her inne er at å ta det via Curve gir 15 EB?
     
  3. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Du kan fylle opp Revolut enten via TW virtual card i Curve, eller legge virtual card rett inn i Revolut. Begge delene registreres med GBR i TW appen. Kan ikke bekrefte enda, men hypotesen er at dette gir 15/100 fra TW. Dersom du legger TW virtual card rett i Payr, registreres det med Oslo i TW app, og da sannsynligvis bare 2/100 poeng.
     
    Gullars liker dette
  4. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,561
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183

    Vær så snill unngå at samtlige medlemmer på forumet her blir mistenkte for å være en del av en hvitvaskingsliga  ;):cool::p:D;)
     
    CowboyDan, Vaskehanske, drsyk and 3 others like this.
  5. toyboy

    toyboy Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Sas MC til TW, er det begrensning på 4k/96t (som for vipps/payr)?
     
  6. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    911
    Likes mottatt:
    700
    Bonuspoeng:
    93
  7. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,798
    Likes mottatt:
    2,029
    Bonuspoeng:
    113
    Hei
    Prøver å få oversikten over Revolut og TW, men lurer på en sak etter å ha lest frem og tilbake...

    Jeg tolker det som man må ha premium (el. metal) for å kjøre dette løpet, men ser
    at man skriver at man kan bryte premiumavtalen. Kan man kan da fortsette "på kjøret" med kortet som da er blitt nedgradert til "standard" eller misforstår jeg?
    (Eller må betale prisen for premium hele tiden for å kunne kjøre SAS MC-> TW -> Revolut (ev. via Curve) som så kan brukes i Payr.....)
    /S
     
  8. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,561
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    Ifølge fee-oversikten det var linket til tidligere i tråden gjelder bruddgebyr kun første 14 dager etter man oppgraderer.

    *If you order a physical Revolut Premium card and subsequently cancel your Premium or Metal membership within the first 14 days of upgrading your Revolut account, we will charge you £10 (or currency equivalent) for your use of the Premium Services or Metal Services during that time.

    **If you order a physical Revolut Metal card and subsequently cancel your Metal membership within the first 14 days of upgrading your Revolut account, we will charge you £50 (or currency equivalent) for your use of the Metal Services during that time.

    https://www.revolut.com/en-NO/legal/fees/
     
  9. mikkle

    mikkle Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Men fungerer da fortsatt kortet etter kansellering som et basic kort, men med fortsatt mulighet for Payr?
     
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg håper da for gud skyld eventuelt andre troende skikkelser folk måte tilbe eller trur på et mikropartikkel fusjon mellom quarks eller leptons, har faktisk en reell inntektskilde å vise frem når eventuelt slike anklageleser måte komme :p:D:rolleyes:
     
  11. Travelhacker

    Travelhacker Medlem

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg tok en for laget og kansellerte akkurat mitt Revolut Premium (innenfor 14 dager). Bruddgebyret ble på kr 173.99, og kortet fungerer fortsatt i Payr (betalte en regning på kr 200)
     
  12. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,282
    Likes mottatt:
    1,346
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv gjerne ett par til over noen dager eller uker. I tilfelle systemet bare ikke har fått registrert det enda og det stenges ned senere. Vippser deg gjerne noen kroner om du går i litt tap pga det.
     
    Xflipper and Storbaba like this.
  13. Vaskehanske

    Vaskehanske Den evige jakten på poeng..

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Om jeg har forstått det riktig så er prosessen:
    SAS MC Premium >
    TravelWallet >
    Revolut/Curve>
    Payr

    Noen spørsmål:
    Slipper man Kr 4000,- grensa pr. 96 time, ved å gjøre dette?
    For at dette skal fungere må man ha Curve Black eller Revolut Premium?
    Kostnaden for denne "prosessen" for Curve B. er 9,9 Euro og/eller Revolut P. som er 77 kr per måned? Eller må man ha Revolut Metal til 140kr/mnd ?
    Er det noen andre kostnader knyttet til dette?
     
  14. mph90

    mph90 Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Noen andre enn meg som sliter med at kun 2k pr dag kan lastes opp i Revolut (via Curve med virtuelt TW)? o_O
     
  15. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    2200 her, i over en uke. Venter på at det skal øke... :confused:

    Å laste opp til Revolut direkte fra TW er et alternativ. Her har grensen nå økt til 4500.
     
    mph90 liker dette
  16. Bonusbonus

    Bonusbonus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    Trenger hjelp! er helt ny på dette begynte i desember etter å ha lest her inne. Er det andre som har blitt utestengt av Travel Wallet? Kontoen min ble låst ogjeg fikk mail om hvorfor jeg hadde overført penger til Revolut som er en tilsvarende tjeneste. Skrev at jeg ville generere poeng og at mange gjorde dette men de nekter å åpne kontoen igjen!!! De skriver at kontoen "will remain blocked until they receive a response". Men nå har jeg nesten 40K låst der inne og de svarer ikke på mailene mine mer
     
  17. Travelhacker

    Travelhacker Medlem

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk i dag to poengoverføringer fra TW. Så vidt jeg kan regne meg frem til gir Curve poeng som for utenlandstransaksjoner.
     
  18. Travelhacker

    Travelhacker Medlem

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Hvor mye overførte du til Revolut, og hadde du andre typer transaksjoner?
     
  19. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk bonuspoeng fra TW i dag. Finner imidlertid ingen plass det er spesifisert hvor mange bonuspoeng den enkelte transaksjon har gitt, men det kan stemme noenlunde med at både Curve og Revolut direkte gir opptjening.

    Folk bør gjerne være litt påpasselig i forhold til ensidig bruk. Ved bruk av SAS MC til påfylling gir bruk av TW i Norge 17/100 EB. Personlig har jeg flyttet en del personlig bruk over på kortet for å opprettholde variasjon, i tillegg til bruk av Curve og Revolut direkte.
     
    Gullars liker dette
  20. Bonusbonus

    Bonusbonus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    Overførte 4500 kr siden det er maks top up limit i Revolut. Dette var 3. gangen jeg overførte til Revolut på 7-8 dager (2-3 dager mellom hver gang). Testet også kortet på svenskehandel før helgen uten problemer på flere butikker. Fredag ettermiddag fikk jeg mail om at kontoen var stengt pga overføringer til Revolut
     

Del denne siden