Samletråd Curve/revolut/SAS TW/N26/+++

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av drsyk, 03. des 2018.

1. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,368
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror nok dette handler mer om strategiske valg Amex har gjort (at det ikke vil gi opp sin posisjon mellom kunde og butikk). På siste runde med relansering av Amex var det lagt opp til betaling for bruk av Amex fra bruker (enten % eller abo), og jeg tror Curve var villig til å betale Amex deres vanlige fees.

2. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,368
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er enig med at verdiforslaget ikke er opplagt, men for meg så gir Go back in time, bedre valutakurser og mulighet til å veksle til de kortene som enhver tid har kampanje uten å ha alle kortene tilgjengelig god nok verdi. I tillegg er det en liten bonus at man kan bruke Apple Pay på alle mulige kort.

Erlingni and mariusberg89 like this.
  3. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    447
    Bonuspoeng:
    63
    +1
    Dette gir også en super enkel måte å veksle mellom opptjening på.
    Jeg har alle faste betalinger på Curve (Netflix, Spotify, trening etc), så ved dobbeltpoeng kampanje eller etter å ha passert opptjenings krav f.eks. kan jeg enkelt bytte kort på samtlige abonnement og faste betalinger kun med ett enkelt klikk. Det gir i tillegg også mulighet til go back in time på alle de faste betalingene mine.

Del denne siden