Corona blir vi kvitt, men Trump er sikker vinner på godt og vondt. Han konkurrerer mot en kandidat som helt klart viser tegn på demens, det ser amerikanerne. Vel har de rare holdninger mange av dem, men mange vil se at Biden ikke er egnet. Så kommer West inn fra sidelinjen og stjeler stemmer fra den afroamerikanske delen av befolkningen, stemmer som normalt hadde gått til demokratene. Nei, vi må nok leve med Trump 4 år til. Dette er bare hva jeg tror og kan selvsagt ta feil så det synger
Jeg har aldri opplevd at at appen renner over av flyreiser .. selv med godt over 20-30 bookinger frem i tid ... så dette er nok @OttoL sin skyld
Det var mest fordi jeg hadde to reiser på samme tid.. Må er billettene uansett avbestilt. Vet ikke om de dukket opp for bestilling igjen. Har nå bare 17 bookinger igjen i appen.
Og nå må jeg avbestille nok en reise. 1 pax OSL-CPH-ORD-CPH-OSL 4. til 7. Mars 2021. Håper noen andre får nytte av disse billettene.
Nei, det var satt opp 330 på denne. Hadde egentlig tur i mars som var, da med 350. Booket ny tur helgen etter nå, men fortsatt 330.
Usikker. Men jeg har en booking til PVG med retur fra HND. Der er det 350 begge veier. EDIT: I Mars/april
Skal avbestille tur i SAS biz for to pax. OSL-ARN-MIA . Avreise 11 jan 2021. MIA-CPH-TRF . Retur 18 jan 2021. Avbestiller i dag ca kl 14.00 Hvis noen vil prøve å få den, så kan vi koordinere.
ikke biz men + så admin får fjerne om det er uønsket post. tenker å avbestille ARN-ORD og MIA-ARN i påsken neste år for 4 pax. 27/03 avgang 1020 og retur 02/04 avgang 1550 send en melding, evt avbestiller jeg i løpet av uken om jeg ikke hører noe.
Tenker å avbestille 2 pax til New York i vinterferien neste år, 19-27 februar. Send meg PM for evt timing av avbestilling.
Avbestiller OSL - HND t/ri løpet av 2 dager, PM for timing. Utreise: 20. nov 2020 Hjemreise: 8. apr 2020 (denne kan være nyttig dersom du har en utreise som passer)
Må avbestille 2 pax HND-CPH 02APR2021, altså langfredag. SK i C. Tvilsomt om verden er åpen igjen da, men de blir avbestilt nå.
Muligens ikke interessant for noen, men jeg skal skal slette en biz - Plus fra Oslo-NY 6.aug til 10.aug. Kan time slettingen om noen vil ha en biz tur i sommerferien.