Det er 8 dager til retur fra USA med SAS. Ser at det er 8 ledige seter i business. Vi har Plus. Pleier SAS slippe bonusseter så tett opp mot avgang, eller er det kun upgrade som er håpet for oss her? Edit: Denne havnet i feil tråd. Beklager.
Longshot: har 2x business OSL-CPH-NRT mandag 02.12 med retur lørdag 07.12. ønsker å forlenge reisen en dag i ene eller andre enden. Dersom noen vil bytte eller planlegger å avbestille utreise lør/søn eller hjemreise søn 08.12, ta kontakt!
Nyttår i Tokyo? Har 2x sas business CPH-NRT som blir avbestilt de nærmeste dager 28. desember med retur 04. januar. Sikkert mulig å legge til osl-Cph også. Gylden mulighet hvis noen vil feire nyttår i Tokyo. Send meg en melding så kan vi forsøke å koordinere avbestilling/bestilling.
Stalltips: Setene blir ikke frigjort for 'Best Pris', men tilbys i stedet som "Beste Tilgjengelighet", men ingenting ville glede meg mer enn om jeg tok feil.
Kanskje å banne i kirken å legge ut på denne tråden men avbestilte akkurat 4 seter i sas plus til MIA 19.2 - 4.3. Med tilbudet nå så kan man dra 2 voksne og 2 barn for 144.000 poeng i SAS plus i vinterferien (med Fly premium). Ligger tilgjengelig.
Eg har akkurat booka om frå SAS til ANA på returen frå Tokyo kommande lørdag (14.12). Dei to seta eg hadde hos SAS NRT-CPH er tilgjengelige for booking
Avbestilt , men dessverre ikke å se enda . Alltid kjedelig å måtte avbestille ei lenge planlagt bonusreise . Men nå viser jo saldoen plutselig 2 CT og 405000 poeng, så det blir jo hyggelig å å logge inn ei stund nå. Nesten som å åpne bankboks i gamle dager..........
Hei Vet ikke om dette er riktig tråd, men avbestiller biz Oslo - Hongkong med Sas bonuspoeng nå for 2stk 16-21feb da er det bare og pukke opp
Avbestilte akkurat OSL-CPH-HKG 04JUL, to billetter i biz med A350 fra CPH. Sjekket tilgjengelighet noen minutter etter kanselleringen og to I-cl ble ikke tilgjengelig igjen. Sjekk gjerne etter midnatt eller i morgen tidlig da SAS sine optimeringssystemer re-kalkuleres hver kveld/natt.
Må avbestille 2xC SVG-CPH-LAX 04JUN20-18JUN20. Send meg en pm hvis noen ønsker å koordinere. Avbestiller iløpet av morgendagen. Edit: kansellert
To sommerturer for to som må vike for andre planer. Ikke akutt bruk for poengene, så disse avbestilles på forespørsel. OSL-EWR-OSL 8.-13. juli. OSL-CPH - BOS-CPH-OSL 9.-13. juli K
Mulig det kommer en avbestillng på fire seter i C OSL-MIA den 27. mars nå i år. Så hvis noen er interessert så følg med.