OSL-CPH-NRT, Business, 2 seter Ut 12. september, retur 16. september Kanselleres i løpet av morgendagen. CPH-NRT 12. september er stappfull, så sjansen for at den kommer tilbake er kanskje minimal... Si fra om det er ønskelig å time det.
Kansellerer OSL-HKG retur for 2 pers i C i løpet av de neste dagene. 26 sept - 7 Okt. Si fra om du vil prøve å time kanselleringen.
Avbestiller OSL-ORD 31Januar til 3 Februar. Altså en mulighet for å teste nye A350-900 Noen som vil time avbestilling?
03 FEB 2020 Chicago Il ORD – Oslo OSL 22:05 - 15:30 +1 dag (1 stop) Hjemreisen kan antagelig kortes ned med et par timer. Jeg hadde lagt inn lenger stopp.
Skal avbestille to billetter: Osl-Cph-Lax t/r i Biz Ut 20 feb 2020 Hjem 26 feb 2020 Hvis noen vil time så si ifra
Beklager om dette er veldig dumt spørsmål, men er det mulig å avbestille bare deler av en bestilling? For å være mer konkret: Jeg har bestilt to billetter i sas plus med bonuspoeng, men det er mulig at bare den ene kan reise. Kan jeg avbestille bare den ene billetten, eller må jeg gjøre det med begge to samlet?
Om du ikkje ynskjer å ringe inn kan du nytte dette skjemaet. Då kan du berre krysse av på at ikkje alle skal avbestillast.
Takk for svar, begge to! Er dette gebyrbelagt, eller kan jeg fritt avbestille uten å betale? Spørsmålet gjelder forsåvidt også navnebytte for en av billettene. Jeg er EBG, om det har noen betydning.