Avbooket den siste nå. Dukket opp umiddelbart: 2 i Biz OSL-CPH-HKG 14/2. Edit: Kort historie enda kortere: Trodde et øyeblikk at jeg hadde blinkset på vinterferien, så booket den selv igjen og fikk attpåtil lagt på en retur 17/2. Så hvis noen ønsker en t/r i biz for to pax til HKG fra 14-17/2 er det bare å gi en lyd, så kan vi koordinere. Med Fly Premium koster den 97,2k EB i dag. Edit: God tur, @Schlandy!
Hvis man har booket plus, kan man ringe inn og endre til biz hvis man har flypremium eller må man avbestille og bestille på nytt(har ikke nok poeng så kan ikke bestille og avbestille samtidig)
1. Du må ha nok poeng for begge bookingene med mindre du kansellerer først. 2. Det må være ledige bonusbilletter i Business for at du skal kunne booke det.
Det vet jeg, men det har dukket opp ledig business. Spørsmålet er om de kan endre på telefon. Hadde jeg hatt nok poeng hadde jeg gjort alt selv online
Eg vurderer å seie at eg avbestiller 6 biz billetter til Miami 29 februar, men velger å tru at du meinte 31 oktober
Takker - er på ferie så ble litt tidlig dette....mener selvsagt ut 31. Oktober Og jakter på biz 30. OKT dersom noen sletter den
Jeg har bare endret dette online - uten å bestille på ny. Har bare endret bestillingen og valgt ny (samme dag, ny klasse)
I tilfelle noen bruker EB-poeng på Sydentur avbestiller jeg nå 4 seter T/R OSL-LPA fra 25. juli-1. aug. Go ned, pluss opp. For fint vær i Norge. Dårlig utnytta poeng mener sikkert mange. Sånn går det når man tømmer 5 Jokere for bleier
Kommer til å kansellere OSL-CPH-HKG-CPH-OSL for 2 pax i biz 26/9-7/10. Gi lyd om noen ønsker å gjøre et forsøk på å kuppe setene. Edit: da er bookingen kansellert, og setene tatt av @ccurrahee
Det gikk supert. Da er det to uvitende familiemedlemmer som får vite senere i sommer at de skal til Hong Kong med SAS C
Har to seter t/r ORD avreise 4 desember og retur 8 desember i C, og to seter i C til ORD 27 november(retur i Go). Retur i C slippes i disse dager. (Har fanga opp 4 seter i C til Miami, men kun retur i Plus, men direkte til Oslo, så då blir det Miami før-julstur i staden for Chicago) Avbestiller no før kl 15, om ingen ber om utsettelse.