Må dessverre avbestille 2 C-seter OSL-CPH-BOS 15. april med retur 19. april. Avbestiller i kveld, så gi meg et hint dersom du ønsker å snappe opp disse setene.
Det blir sannsynligvis avbestilling iløpet av helgen av to seter i C OSL-EWR-CPH-OSL 16.-20. april, SK907 over og SK902 tilbake. Edit: Denne er nå avbestilt.
3 stk SAS C OSL-CPH-PEK 2-9 juli 2019 avbestilles. Fint å kombinere med feks en tur til Japan eller Taiwan. Eva har gode priser PEK-TPE de datoene (Var det vi egentlig skulle). Send pm om interesse for å snappe disse
Avbestilte 2x business OSL-EWR-OSL 7-10.des desember, men bare utreisen 7.des dukket opp igjen. Kona ville ikke være med så da er jeg på utkikk etter SAS biz til HKG i november med kompis istedenfor (Sikkert mye morsommere også), så rop ut om noen tenker å avbestille noe
Tankeleser eller Er plan B(eller var det A) det da ja, men CT for 2019 er ikke helt inne ennå, så må ha litt is i magen før jeg får bestilt noe annet en SAS biz til oss. SAS biz er det jo klinisk reint for i november. Pleier å ordne seg
Skal avbestille følgende i løpet av et par dager: 2 pax OSL - SFO Business 23. mai til 28. mai 2019 PM for timing.
Avbestilte 3 seter ARN-LAX-ARN i C 15. til 20. mai, i går. Sjekket nå. 1 sete på utreise tilgjengelig. Var ingen tilgjengelige seter før avbestilling. Uvisst om de ble tatt kjapt eller ikke kom ut.
To seter til Shanghai fra 7. til 21. august avbestilles i kveld kl 21, da jeg måtte endre ferieplanene i sommer
Kanskje ikke helt i tråd med resten av tråden, men oppdaget tilfeldig at det er 4 ledige bonus-seter på biz på SK901 CPH-EWR 07.09.
Ser ut til at eg avbestiller 2 seter i Biz til Lax 22 februar, og retur i plus 7 mars. Sei ifrå om eg skal time det med nokon
2 billetter ein veg til SFO den 19 februar skal også avbestillest. Må rydde litt! Er i biz. Avbestilles i kveld om eg ikkje hører noko
Har då avbestilt til LAX og SFO. CPH-SFO den 19 februar dukka opp (2 i biz) med ein gong. LAX var det verre med