Beklager spamming, men det er mykje seter til MIA om dagen. Avreise direkte frå OSL 6 desember med 6 seter i Biz! 2 seter med avreise dagen før edit: (Det ser også ut som dei legg ut C seter på retur måndag og tysdag. Eg plukka opp to på 1 desember og det ligg ute to på 2 desember no)
Hvis noen har noen seter de har reservert, uten egentlige planer om å bruke til NRT sånn rundt månedsskiftet sept/okt (om det så er i øko eller plus, gjør ingenting) setter jeg STOR pris på om noen gir meg en lyd. Har klart å få C på returen, men foreløpig ser det ut som det blir 30 timers på utreise via BKK med Thai. Sikkert ikke like interessant, men skal nok avbestille noen seter ila noen dager fra BGO - LAX i plus rett før høstferien i Bergen (3. okt), hvis noen har planer om å drasse med seg hele familien dit.
Skal avbestille tur til LA for 1 pers: 25.aug OSL-->LAX 04.sept LAX-->OSL Si ifra om interessert, så kan vi time
Avbestilte akkurat 2stk OSL-CPH-ORD-CPH-OSL i C 13-15 mars 2020. Begge billettene dukket opp, så bare å slå til for de som vil ha helgetur og teste ny a350
Skal avbestille 2 stk Business OSL-LAX 6.12 OSL-ARN-LAX 14.12 LAX-ARN-OSL Avbestiller i morgen - si ifra hvis det skal times.
Har ventet i månedsvis på en åpning til MIA uten hell. Worst case var å kjøre ned langs kysten som en fin ferie. Enveisgebyret hos Avis fristet ikke så mye så når det nå plutselig dukket opp mulighet med Austrian og LH tur/retur så tar jeg det bare på CT istedet for FP. Kansellerte nettopp ett sete på følgende: CPH-IAD 18.september 12:20 MIA-CPH 28.september 15:50 Miami dukket opp og er tilgjengelig nå.
Avbestilte i dag Osl-ewr 8. juli med retur 13. juli. Begge direkte i C. Begge flightene dukket opp igjen og kan nå bookes Edit: de er nå snappet opp
Poenget med tråden er kanskje å gi beskjed FØR avbestillingen, sånn at andre forummedlemmer kan melde interesse og koordinere avbestillingen?
Jammen flaks de gikk til en på forumet... Hamret bestill rett før jeg kom hjem og rakk ikke innom her for å si takk før nå. Ellers er det hyggelig å planlegge, men avogtil finner man en bedre deal og trenger poeng akutt. K