Har 2 billetter (biz) OSL-MIA som jeg avbestiller i løpet av dagen, men spørs kanskje om de dukker opp igjen så nærme avreise.. Utreise 8.3. (direkte) Retur 12.3. (via CPH)
Friendly reminder: billettene dukker ikke alltid opp igjen, neste gang ringer jeg heller inn og endrer reisen!
Jeg sjekket like etter posten og da var det fire ledige på den flighten faktisk. Jeg tok en billett men kansellerte samtidig CPH-SFO den 13.mars.
Takk for info, men er ganske mye lenger frem i tid. Skulle reist ut rundt 27-30/9 og retur ca en uke etterpå. Null tilgjengelighet, så vil tro de ikke har lagt ut noen der
Har en reise til LAX i perioden rundt Kristi Himmelfartsdag. Vi synes oppholdet er litt for kort, så hvis noen har billetter i denne perioden som de vurderer eller planlegger å avbestille så ta gjerne kontakt på PM, så kan vi kanskje utvide oppholdet. Både tur og retur er aktuelt. Vi er tre reisende, men færre seter er også aktuelt, siden det er et sete ledig her og der allerede.
Jeg vurderer å kvitte meg med følgende booking (som består av to enkeltreiser). Dukker de opp, så kan man få påskeferie i California i SK Biz. Om den skulle dukke opp igjen, så forbeholder jeg meg retten til å prioritere en som kan hjelpe meg med en del expertflyer-søk og CT-firsttime-hjelp til Japan i oktober 2019. Utreise: 2x BGO - LAX 10. april 2019 i biz. Hjemreise: 2x SFO - BGO, 19. april 2019 i biz. Er det noen som er dødskeen på den, kan vi diskutere evt poengbytte (at jeg bare endrer navn) og du setter opp trumf-overføring til min konto til beløpet er tilbakebetalt (er booket som 2 x enveis, så er brukt 2 x 72k poeng).
Avbestilte akkurat to biz billetter med sas HKG-CPH 13. januar 2020 nå, vet ikke om de dukker opp igjen
Hvis jeg husker på det, så avbestiller jeg 2 x tur (booket som enveis begge veier) i C til LAX 10. april, med 2x retur i C fra SFO den 19. april ca kl 21.00. Edit :tar det i pausen av United kampen Ca 22.30. Edit2: Da er de avbestilt. SFO-billettene dukket ikke opp igjen. Tror jeg glemte å sjekke LAX billettene før jeg avbestilte, men mulig det var ingen før og så ble 4 sluppet da jeg avbestilte mine 2. Det er hvertfall 4 mulige i biz 10. april til LAX.
Kommer til å avbestille følgende: 4 biz til LAX 15 april. 1 eco+ SFO-CPH 19 april 1 biz, 2 eco+ SFO-CPH 20 april PM dersom interessert.
EDIT Slipper 4 biz CPH-EWR 15APR kveld, rmed retur 4 plus BOS-CPH 19APR i dag. Meld dersom synkronisering (evt. navneendring??) er interessant.
Den som hadde hatt anledning til å være der borte i nesten et år... Godt gjort forresten, å bestille over 330 dager frem i tid.