Nitrist at FP og poengrabatt ikke kan kombineres . Det var noe av planen med å gå for FP 200k.. Alle mulige kombinasjoner er vel prøvd? Go ut, Biz hjem, omvendt osv..
29. mars var en fredag ja. Faen, ser håndballkamp her samtidig... Torsdag 28. mars til tirsdag 2. april her også! Og ja, var der i 2016
Hvorfor ikke? Du liker å betale ekstra? 60k er en bra pris men det er jo «normal pris» når man har en så stor opptjening at man har opparbeidet seg fordelen gjennom kredittkortet.
No var det uansett ikkje poengtilbod på Biz til desse destinasjonene, men det gjer ingen ting å få ekstra rabatt... Men 60k er super pris på billetter med C!
Ah, jeg klikket aldri inn på linken om -20% så forsåvidt kanskje greit. Uansett så markedsføres jo MC premium med «Reis i business for prisen av Go»? Når prisen i Go da er lavere så skulle man strengt tatt ha den ekstra rabatten? Jeg må si jeg har ikke finkjemmet vilkårene på MC Premium for å sjekke om det står at MC premium rabatten ikke kan kombineres med andre rabatter.
Tenkte å prøve meg på en *A booking nå i Mars.... men finner ikke den perfekte ruten enda - men en halvperfekt en.... hvordan er dette med gebyr for rebooking nå ? Hvis jeg booker en nå og endrer en retur senere .....fortsatt 150,- ? ...eller er det mer ? .....eller har det blirr gratis for EBD
Ved endring må du betale bestillingsgebyret på 450 NOK på nytt. Dette belastes hver gang nye billetter må utstedes. I tillegg kommer et endringsgebyr på 150 NOK, men dette mener jeg EBD er fritatt for.
Ved kansellering da ? ... koster da også 450,- per pers ? (dvs. bestilingsgebyret refunderes ikke ? )
Jeg vet jeg er han kjipe må, men kan denne praten flyttes til en annen tråd? Irriterende å få "falske" varsler hele tiden.
Ikkje SAS C, men avbestiller 2+2 i SAS Plus frå OSL til Malaga (AGP) 5. til 12. oktober (haustferien på Vestlandet). Direktefly, ligg berre ute med mellomlanding no. (update: dvs. så snart innlogging på sas.no fungerer)
20 Mars SK SK909 CPH-EWR i plus,og tilslutningsfly frå OSL Retur: 23 mars SK908 EWR-OSL Biz To seter, er klare til å avbestille. Avbestilles i ettermiddag, rundt kl 14, eller eg kan avtale å avbestille dei til nokon er klare
Avbestiller 2 pers i + Oslo-Faro 1-5 Juli, i kveld. Direkte. Ikke så spennende. Men kanskje en liten sommertur på noen.
I Og SAS, sliter litt i kveld, så jeg får ikke avbestilt ser det ut til. Edit: Må vist begynne å lese innlegg som jeg svarer på. Irriterende! Edit 2 : husk at dette er en tråd folk overvåker. Så vær på ballen med meldinger så kan vi skravle i andre tråder....