OSLO MIAMI 19 mars med retur 27 2019 Mars ble akkurat avbestilt. 2 pers i C. Billettene lå nettop ute. Beklager, glemte å skrive her i forkant.
TAKK! Nå fikk jeg tak i 3 billetter for familien, to voksne og ett barn - 120k poeng og 2000 i skatter/avgifter
Kult Det er veldig artig når en tråd som dette faktisk fungerer. Fikk du ikke 20% rabatten? som pågår?
OSL-HKG 2.-6. mai 2 pax i C er avbestilt i dag, men ser ikke ut som om de er lagt ut igjen. Kan jo være verdt å følge med på.
Kommer til å avbestille t/r OSL-SFO 5.-9. desember ila kvelden. PM asap om noen vil prøve å time dette.
Må kansellere en planlagt påske-tur over dammen for den utvidede storfamilien. Totalt 6 billetter i en salig blanding av Go, Plus og Business (3 pnr). Vet ikke om noe av dette blir frigitt ved kansellering, men om noen vil forsøke å snappe opp eventuelle frigitte billetter så send meg en pm så kan vi time det. As follows: * Fre 5. april kl. 07:00: OSL-ARN, SK844 (4xPlus, 2xGo) * Fre 5. april kl. 09:55: ARN-LAX, SK939 (4xPlus, 2xGo) * Fre 19. april kl. 17:15: IAD-CPH, SK926 (2xBusiness, 4xPlus) * Lør 20. april kl 08:10: CPH-OSL, SK1462 (6xPlus)
Jeg kommer til å kansellere følgende rute senere idag for to personer i C med SAS: OSL-EWR SK907 25.01.19 MIA-CPH-OSL SK954 05.02.19
Noen som er interessert i disse så gi en lyd så kan vi time avbestillingen. 19.Sept OSL-HKG 2x Biz og 2x Plus 20.Sept OSL-HKG 2x Biz 05.Okt HKG-OSL 2x Plus
Jeg har to en-veisbilletter til New York i business og 1 i plus 16. juli som jeg skal avbestille snart siden vi heller valgte å fly andre veien på årets sommerferie. Si fra om noen vil ha de så kan jeg prøve litt koordinering. Det er direkte fra Oslo.
Tviler på at disse blir tilgjengelige etter at du avbestiller de - men blir spennende å se. Juli har ingen bonusbilletter til USA såvidt jeg kan se...