Kan hende du er heldig, men jeg hadde ikke tatt sjansen. Hadde en kompis som fikk sperret kortet og mye mas. Det bryter vilkårene. Noen har vært heldige ved å kontakte Amex på forhånd. Du kan jo prøve det.
Hei dere, 25.03 fikk jeg mail fra AMEX, sitat: "Inviter en venn – når du vil Passer det dårlig å invitere akkurat nå? Når du inviterer til SAS Amex Classic får vennen din alltid minst 60 000 EuroBonus Bonuspoeng – det tilsvarer en tur-returreise i Asia eller Nord-Amerika med SAS Go Bonus, eller brukes på ett større eventyr." Noen som vet hvor jeg kan se dette i appen? Eller hjelpe meg lage en invite til classic kortet som gir 60T poeng? Har Elite AMEX selv.
Pleier og være mixa inne der du ser posteringer for dine kjøp. Du må somregel bla litt lenger nede på posteringene dine.
Enig, sett den. Men den gir bare 5000 for classic kortet. Eposten sier at jeg alltid skal kunne inivtere for 60T til classic kortet. Har dere andre fått det?
Se bildet, må vel ha stått i deres mail også. Må ikke AMEX som profesjonell tilbyder forholde seg til det de skriver så tydelig?
Det er Elite som alltid får minst 60k. Om søknadslinken sier 60k, så er det en nobrainer, men jeg tviler. Ta screenshot av alt, for regner med at du evt. må krangle med Amex i ettertid
Eposten har jeg jo, men linken gir kun 60K bonus på elite. Muligens for godt til å være sant, men er jo utrolig tydelige i sin reklame..
Hele teksten er feil i tillegg. Du får ikke t/r i GO til Asia og Nord-Amerika med Classic. Du får kun bruke Classic i Europa med SAS metall.
Forstår ikke helt. 60 000 poeng holder for en pers tur retur i SAS GO USA. Teksten om dette i mailen nevner ikke CT.
De har glemt å erstatte Classic med Elite i mailen. Det er jo bare å prøve, og får du det til så gi oss en lyd. Flere som da vil ha 60k for et Classic kort.
Positiv erfaring med Amex på tlf. i formiddag (Representant med amerikansk aksent): Elite-kortet mitter borte, og trenger nytt rimelig raskt. Hun skulle prøve å få det til meg før neste reise den 30., nå tikket det inn DHL-mail om forventet levering i morgen den 25., not bad!
Hei, Driver å ser på en opprydning i kortstokken, og heller mot å si opp Amex Elite etter endringen som kom i vinter. Sett bort i fra CT, hvilke fordeler er det folk vektlegger med dette kortet nå sett opp i mot SAS MC og ev. SAGA MC? Ev. oppsigelse av kortet, kan man ta dette på chat eller må man ringe inn?
Det er vel kun 2 CT/NOK 150k, levelpoints 6p/NOK 100 og 20p/NOK 100 som er fordelene med kortet fremfor SAS MC DNB MC. Jeg får mer level points nå enn da det var fast 20k så for min del er verdien høyere enn noen gang.
Da har jeg mottatt level points for spend i april. Men jeg har fått ca 30% mindre enn jeg skulle hatt dersom spend for hele april legges til grunn. Regner man spend fra jeg fikk de 20.000 er det mulig det stemmer.
Og der kom som nevnt over level points som jeg da IKKE trengte i april, med ny periode som startet nå den 1. mai. Tusenvis av poeng som ikke gjør meg mer diamant enn jeg allerede er.. Veldig irriterende når det først stod at poengene skulle komme i starten av måneden etter.. Mon tro om kundeservice kan gjøre noe med dette..?
Jeg fikk mine også og kun ca 26% av totalt spend i april. Dvs jeg mangler ganske mye om hele april skulle være med i regnestykket for 0.06xspend.
Jeg hadde et kjøp på 40K 1. april, den har jeg ikke fått level points for, får håpe kundeservice kan fikse dette.