SAS AmEx Q&A

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 03. mai 2018.

1. Hupski

Hupski Nytt Medlem

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    13
    Det samme her…

2. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    471
    Bonuspoeng:
    63
    Her også. De er også basert på hva som har blitt overført og ikke hva som egentlig er opptjent i mai. Vanligvis hadde jeg ikke brydd meg, men det skulle vippet meg opp til EBD om det var korrekt…

3. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,563
    Bonuspoeng:
    93
    morsomt. Her stemmer levelpoints mer eller mindre med omsetning i mai, men ikke med hva som har blitt overført av bonuspoeng o_O der mangler jeg fremdeles mer enn et par poeng…

Nordlands and MariusJS like this.
  4. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,775
    Bonuspoeng:
    113
    Har fått snaut 1/3 av det jeg skal ha av level points i mai. Og drøyt 1/5 av bonuspoeng som mangler siden 3 mai. Dette er skuffende av amex.

5. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Absolutt ingenting som har stemt her siden april.
    Tenk at dette er noe jeg betaler 6k i året for.

Oppirumpadi liker dette
  6. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,055
    Bonuspoeng:
    93
    Iflg chat er det et lite teknisk problem med overføring. Vennligst vent til tirsdag, siden IT jobber med saken:D:D:D:D:D

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,540
    Bonuspoeng:
    293
    Siden jeg fikk mer bonuspoeng enn ventet, fikk jeg også mye mer nivåpoeng enn ventet. Så da er jeg enda mer EBD enn jeg var i går. :p Når kommer roll over poeng?! :)

Earl, Preference, kiev and 3 others like this.
  8. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk alt av bonuspoeng, men nivåpoeng uteble…

9. JonasHH

JonasHH Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    18
    Hverken fått nivåpoeng eller bonuspoeng.
    Får vel smøre seg med tålmodighet frem til tirsdag da

10. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen nivåpoeng eller onuspoeng på meg heller i mai. Sist jeg fikk noe som helst var 30. april.

11. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,545
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke fått bonuspoeng, men alt for masse nivåpoeng :eek:

kjapp hoderegning tilsier at de må ha beregnet nivåpoeng som en funksjon av bonuspoeng, og inkludert sign up bonus jeg mottok i april… eneste som gir mening

12. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,368
    Bonuspoeng:
    183
    Dukket opp noen få nivåpoeng i natt hos eks-forloveden. Ca 10 % av hva det burde vært. Nå må vi gjøre et nøyaktig regnestykke, og ta en alvorsprat med kundetelefonen. Dette minner for mye om Joker Nord. Bare ikke like morsomt.

Eddie47 liker dette
  13. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    471
    Bonuspoeng:
    63
    Det gjør de nok. Både denne og forrige runde har det virket som de bare gir 30% av alle overføringer fra amex. Så om de kjører på med 100k i velkomstbonus igjen kan det bli morsomt…

For min del så stemmer nivåpoeng med 30% av poengene de har klart å overføre i mai. Problemet er at de ikke har klart å overføre halvparten engang :D

Last edited: 01. juni 2025
  14. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,769
    Bonuspoeng:
    113
    Selv har jeg fått nesten alt for mai nå (2 238 bonuspoeng og 671 nivåpoeng), mangler bare litt over 300 bonuspoeng og ca 100 nivåpoeng.

15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,003
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fått flere nivåpoeng enn bonuspoeng..
    Selvsagt er ingen av dem rett

Berlioz and holmen like this.
  16. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    464
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har slitt med det samme. Fikk CT 30. mars, men den har aldri blitt registrert hos SAS. Håper min dukker opp også da.

17. cothom

cothom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    593
    Bonuspoeng:
    93
    To uker etter jeg mottok epost om at CT var opptjent, var den fortsatt ikke dukket opp hos SAS. Tok kontakt med gullmailen som via AmEx løste problemet på noen få dager. Dette var i mai sammen med alle de andre problemene hos AmEx.

Anbefaler å kontakte SAS fremfor AmEx for å løse problemene, det er de som har vært desidert mest løsningsorientert med mine ulike AmEx-problemer i mai.

Fridtjof liker dette
  18. rgn

rgn Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    159
    Bonuspoeng:
    43
    Er det ny kampanje på Amex Elite nå? Noen som kan sende vervelenke på PM? Takk!

19. vanillacoke

vanillacoke Medlem

Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, jeg holdt akkurat på å si opp premiumkortet mitt etter opptjent CT, er det noen som kan forklare hva dette innebærer:
    • Velger du å si opp eller nedgradere ditt medlemskap innen 12 måneder fra avtaleinngåelsen, vil din konto bli belastet med verdien av dine mottatte poeng i henhold til SAS prisliste, men maksimalt den resterende prosentandelen av første års medlemskontingent . (Poeng mottatt inkluderer velkomstbonus, kampanjebonus og forbrukspoeng) *Dette er gyldig hvis du søkte eller oppgraderte der kort tid etter 2. april 2024.

20. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,857
    Bonuspoeng:
    113
    Står dette i dagens versjon av betingelser? Dette ble fjernet for en god stund tilbake ut fra info i mange tidligere innlegg...

Det er jo bare å chatte med Amex og si opp kortet og få bekreftet at dette ikke gjelder lengre.

Del denne siden