SAS AmEx Q&A

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 03. mai 2018.

1. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,055
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke fått poeng. Men CT har dukket opp på hjemmesiden til SAS hvertfall.

2. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,816
    Bonuspoeng:
    113
    Ok, det kan jo muligens løse seg da.
    Thnx

3. cothom

cothom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    593
    Bonuspoeng:
    93
    Gullmailen flyttet omsider Level Points til mai for meg også etter at jeg benyttet screenshots av markedsføringen fra nettsidene til både AmEx og SAS hvor det tydelig fremgikk at Level Points skulle utbetales 8. mai.

Da har jeg "kun" de samme problemene som mange andre her inne har - manglende poeng for mye av forbruket i mai, samt at CT opptjent medio mai ikke er å se på nettsidene til SAS...

4. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,678
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk nettopp nesten 14 000 poeng fra amex, med det tror jeg at jeg har fått det som utesto. Iallefall i nærheten.

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Tenkte jeg skulle høre om Amex-chat'en ville komme med et godt svar på hvorfor poengene som er "transferred" etter 8. mai mangler på EuroBonus-kontoen.

Sendte inn spørsmål, og måtte bekrefte fullt navn før han kunne si noe. Greit nok. Så måtte jeg svare på sikkerhetsspørsmål. Jaha. Men det gikk ikke gjennom. Sa at jeg bare fikk feilmelding, etter å ha prøvd 3 ganger. Så da måtte jeg legge inn svaret i chatten.

Da kunne han melde at dette var en kjent feil, og at de jobbet med saken. Så ut som klipp og lim-svar. :rolleyes:

Hvorfor i huleste kunne han ikke bare si dette til å begynne med? Jeg sa også at dette er jo informasjon som med fordel kunne legges ut på nettsiden.

Teknolai, Calling, Earl and 2 others like this.
  6. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,843
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde ca samme samtale med Amex i dag, pluss manglende CT på sas sine sider. Ble henvist til sas og sas henviser da tilbake til Amex, så samme runddans som alltid

7. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,138
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk 14700 poeng 28. mai plutselig. Såvidt jeg kan se mangler det fortsatt ca. 2000 poeng. Siste overføring før dette var 5. mai for min del.

8. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Nå er det vel ny utbetaling av nivåpoeng til helgen.. Hadde vært greit å få alle bonuspoengene også. Skal ha 50k+ EB..

Diamant-mailen har sluttet å svare angående forrige mnd's nivåpoeng som de betalte i april, og ikke 8. mai som først lovet. Der kommer de bare med dårlige unnskyldninger om at de ikke kan FLYTTE nivåpoeng.. Jeg sier at de ikke trenger å flytte noe som helst, og bare kan skrive ut nye. Koster dem ingenting..

9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,964
    Bonuspoeng:
    293
    HURRA!
    I dag har jeg fått bonuspoeng .... 244 Eurobonus poeng av en omsetning på ca 20 000 kr. ... men ingen nivåpoeng

EndreD and btm like this.
  10. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,001
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har fått 4.000. Skulle hatt 12.000.

11. testflyver

testflyver Medlem

Likes mottatt:
    199
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk 627 bonuspoeng fra Amex i dag.. mangler fortsatt mye mer.

12. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,769
    Bonuspoeng:
    113
    Fremdeles ingenting her

13. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,430
    Bonuspoeng:
    183
    Det dukket opp nærmere 4700 poeng fra amex i dag, men det riktige tallet er omtrent 17000. Uansett bra at "proppen er ut av systemet" og noe av overføringen begynner å funke igjen, selv om det feil antall poeng.

14. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Kom en liten bunke her også, det bør bli mer

15. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

Likes mottatt:
    383
    Bonuspoeng:
    63
    Dere som har fått noen Amex poeng men ikke alle, kan det stemme at dere har fått fra de siste transaksjonene (fra ca 20/5 for min del) men at eldre transaksjoner fortsatt mangler?

Det er ihvertfall tilfelle for meg, ser nøyaktig at det er to siste transaksjoner som har kommet inn omtrent som normalt, mens transaksjoner fra 3/5 til 20/5 fortsatt mangler.

Kan tyde på at systemet nå virker igjen men at å rette feil bakover ikke gjør.

16. Brosme

Brosme Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    For min del fikk jeg poeng tilsvarende spend fra 19.mai. Mangler da fortsatt en god del fra april og fra 5-19mai.

17. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,001
    Bonuspoeng:
    113
    Tipper dette er en test hvor de har gjort en kjøring på et kortere tidsintervall for å se at alt blir korrekt før de gjør den store kjøringen. Nå tar de stikkprøver og ser at overføring ble korrekt. Så fort det er verifisert ok kjører de resten av perioden og på alle kunder. Verifiseringen er nok fort gjort så antar resten kan komme allerede i morgen. De er nok veldig interessert i å få dette på plass før utgangen av mnd.

Teknolai, Skippy and The_Dude like this.
  18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Har fått to overføringer i dag. En på litt over 4.000 poeng som ikke stemmer med noen summer etter 8/5 (som var siste overføring). Det kan jeg jo eventuelt klage på.

Men, jeg har i tillegg fått en "Point adjustment" på 15.000 poeng, som er mye mer enn det jeg mangler. Så jeg har ikke tenkt til å klage. :rolleyes:

19. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,392
    Bonuspoeng:
    163
    Samme situasjon som mange over her. Fikk for spend fra 17 mai sånn cirka. Mangler fra 3. til 16. mai. Sendte ny chat til AMEX hvor jeg på nytt fikk copy paste svaret om å vente 7 nye dager.

20. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,278
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har fått uten å ha purret/gjort manuell henvendelse?

Del denne siden